Clubul Manchester United isi va lansa propria retea de socializare online
manchester unitedretea de socializare onlinesapientnitroalex fergusontwitter
Cu 500 de milioane de fani in toata lumea, nu e de mirare ca Manchester United (MU) vrea sa profite cat de mult poate de pe urma social media. Clubul englez lucreaza la propria retea de socializare online, potrivit publicatiei Brand Republic.
Foarte importanta pentru echipa este piata asiatica, unde are multi fani, iar utilizarea internetului si a dispozitivelor mobile creste accelerat.
MU a angajat compania de servicii de marketing integrate SapientNitro pentru a trasa strategia digitala a clubului. Printre fostii sau actualii clienti ai firmei se numara Burger King, Citi, Coca-Cola, Conde Nast, JCPenney, Kraft sau Mercedes AMG.
Deocamdata nu se cunosc prea multe detalii despre platforma de socializare la care lucreaza Manchester United. Se stie ca site-ul va gazdui mult continut video, foarte multe materiale fiind bazate pe viata din afara gazonului a fotbalistilor.
Sir Alex Ferguson nu priveste cu ochi buni social media
Nu se stie cum se va impaca managerul echipei, Alex Ferguson, cu reteaua de socializare a clubului. Cand a fost intrebat ce parere are despre folosirea retelelor sociale de catre fotbalisti, managerul echipei Manchester United, Sir Alex Ferguson, a declarat ca "Twitter este o pierdere de vreme".
"Nu il inteleg, sa fiu sincer cu voi. Nu am timp pentru asa ceva. Sunt un milion de alte lucruri pe care le poti face cu viata ta, altele decat asta. Mergi la biblioteca si citesti carti", a declarat Ferguson, in varsta de 69 de ani, citat de Telegraph.co.uk.
Manchester United va juca in aceasta seara (2 noiembrie) un meci cu Otelul Galati, incepand cu ora 21:45. Partida conteaza pentru runda a patra a grupelor Ligii Campionilor.