Who to Watch, campanie pentru tinerele talente din afaceri
afaceriglenfiddichwho to watchtalente
Glenfiddich lanseaza editia Who to Watch, in cadrul careia vor fi nominalizati oameni cu potential de reusita in domeniile in care activeaza, a caror evolutie merita sa fie urmarita de-a lungul timpului.
Glenfiddich isi propune, prin aceasta initiativa, sa reuneasca, sub umbrela Book of Success, noile talente remarcabile din Romania care vor deveni povestile de succes de maine.
“Succesul nu este intamplator, nu este o coincidenta, ci este mai degraba rezultatul unei formule care presupune talent, multa munca, pasiune si dedicare. De aceea, nu este greu de prevazut viitorul celor care adopta aceasta atitudine vis-a-vis de munca lor si, prin urmare, sa realizezi ca ei vor fi cei care vor fi subiectele povestilor de succes viitoare”, a declarat Bogdan Anghel, marketing manager in cadrul Alexandrion Grup.
Tinerele talente vor fi nominalizate, pe de o parte, de catre membrii Book of Success si de catre reprezentantii Glenfiddich si, pe de alta parte, de catre publicul larg, prin intermediul paginii de Facebook Glenfiddich Romania si a platformei online www.bookofsuccess.ro.
Designerul Andreea Badala, arhitectul Attila Kim, antreprenorii Camelia Sucu si Emmanuel Damanakis, Madeleine Florescu, detinatoarea primei parfumerii de lux din Romania, regizorul si scriitoarea Chris Simion, Mihai Pohontu, vicepresedintele diviziei de jocuri a The Walt Disney Company, Sebastian Burduja, consultant in cadrul Bancii Mondiale, Stefan Iordache COO Leo Burnett vor fi invitati sa nominalizeze pentru Who to Watch tineri in al caror potential cred cu tarie, dar si colegi de generatie pe care ii apreciaza pentru realizarile lor.
Nominalizarile vor fi din domenii de activitate diverse, de la arta teatrala, film, cultura pana la IT, marketing, medicina sau stiinta.
Povestile tinerilor nominalizati vor deveni sursa de inspiratie pentru fiecare roman care isi doreste sa atinga succesul si vor demonstra ca orice reusita este construita in baza unor valori umane.