Vesti proaste pentru abonatii Netflix: platforma nu mai e ce era odata
netflixstreaming
Cea mai populara platforma de streaming video din lume traverseaza o perioada nu tocmai favorabila. Asteptarile companiei sunt reduse, iar cifrele acestea formeaza un cerc vicios, deoarece imediat dupa ce au aparut pe piata, actiunile gigantului s-au depreciat puternic.
Potrivit unui raport al celor de la Netflix, asteptarile pentru prima parte a anului 2022 nu sunt tocmai unele dintre cele mai inalte si optimiste. Compania estimeaza ca numarul de abonati va inregistra o crestere redusa in primul trimestru al anului curent.
Concret, potrivit scenariului conturat de Netflix, numarul clientilor va creste cu 2,5 milioane in perioada ianuarie-martie 2022, in pofida faptului ca in ultimul trimestru din 2021,
Netflix a lansat "Emily in Paris", "Don’t Look Up", "Red Notice" si "You"
Desi cifra poate parea mare, trebuie punctat ca analistii estimau initial o crestere de 5,9 milioane, potrivit datelor Refinitiv. De asemenea, prin comparatie, compania a avut 3,98 milioane de abonati din T1/2021.
Aceste rezultate slabe sunt puse de catre companie pe seama competitiei din ce in ce mai aprige de pe piata de profil. Totusi, in urma cu cativa ani, reprezentantii Netflix aveau o cu totul alta pozitie cu privire la rivalii companiei, declarat in mai multe randuri faptul ca performantele companei nu va vor fi afectate de rivalii Apple si Disney.
Actiunile Netflix s-au depreciat cu o cincime
Intre timp, ceste date nu au fost deloc primite bine pe piata. Imediat, actiunile companiei s-au depreciat cu 20%, la 408,13 dolari.
De asemenea, cei de la Walt Disney Co au inregistrat un declin al titlurilor de 4%, iar actiunile Roku Inc au suferit un recul de 5%.