Top 7 strategii care te vor ajuta sa cresti audienta pe Facebook

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Top 7 strategii care te vor ajuta sa cresti audienta pe Facebook
Top 7 strategii care te vor ajuta sa cresti audienta pe Facebook
de Isabela Grindei la 21 Mar. 2018
Urmareste-ne pe Google News
audienta facebookstrategie facebookmodificari facebook

La inceputul anului, Mark Zuckerberg anunta ca Facebook va introduce o multime de schimbari in 2018. Acest lucru nu a facut decat sa starneasca oamenilor de marketing din intreaga lume curiozitatea. La scurt timp, Zuckerberg a adus mai multe clarificari:

11 ianuarie: Continutul postat de prieteni, familie si grupurile din care faci parte va avea mai multa vizibilitate in News Feed fata de continutul postat de companii, anumite marci sau mass media. Acest lucru vrea sa incurajeze interactiunile sociale, intrucat ele sunt mai semnificative pentru oameni decat consumul de continut pasiv.

29 ianuarie: Utilizatorii vor primi pe News Feed mai multe stiri si informatii locale si mai putin nationale sau globale.

31 ianuarie: Mark Zuckerberg a revenit la cele doua anunturi facute initial, cu completarea ca in News Feed va aparea doar ce este credibil, de incredere, pentru a nu dezinforma.


Aceste schimbari au fost facute cu scopul ca oamenii sa comunice mai mult, sa creeze conexiuni personale si sa se implice activ.

Cum afecteaza aceste modificari anuntate de Facebook brandurile, companiile, stirile, oamenii publici?

Nu multe lucruri se vor schimba, insa trebuie sa stii ca nu va mai aparea continutul pe care tu il distribui in News Feed-urile cu care tu esti deja obisnuit.

In acest articol iti prezentam 5 tactici utile pe care le poti incorpora in strategia ta de social media, astfel incat sa supravietuiesti celor mai recente actualizari:

1. Creeaza continut exclusiv pentru Facebook.

Trebuie sa stii ca in spatele anunturilor de pe reteaua de socializare se afla si altceva. Reprezentantii Facebook isi doresc ca oamenii sa ramana online din ce in ce mai mult timp. Practic, echipa Facebook nu vrea ca utilizatorii sa paraseasca platforma, navigand pe site-urile care apar in News Feed. Asta inseamna ca daca tu postezi un continut cu link spre articolul de pe blogul sau site-ul tau, nu va fi deloc favorizat.

Din fericire, nu exista o limita pe Facebook, ceea ce inseamna ca poti crea un continut exclusiv, utilizand cate caractere vrei tu.

2. Apeleaza la postari LIVE

Inca din anul 2016, cand a fost lansat Facebook live, a fost evident ca va fi  o mare afacere in viitor. Nu este un secret ca Zuckerberg iubeste continutul video. El a facut si o declaratie in urma cu cativa ani, spunand  ca in viitor vom ajunge sa consumam doar continut video.

Studiile arata ca oamenii sunt de 10 ori mai receptivi la live-uri decat la videoclipurile traditionale. Acest lucru se datoareaza probabil faptului ca in timpul live-urilor pot avea loc interactiuni in timp real, lucru imposibil in cazul videoclipurilor.

Tot ce trebuie sa faci este un live, indiferent daca detii un brand, un blog, un site pe un anumit domeniu. Arate-le oamenilor si altceva din afacerea ta. Interactioneaza cu ei direct.

3. Fii relevant.

Pare o idee care nu aduce nimic nou, insa are nevoie de o precizare. Noile actualizari Facebook urmaresc ca oamenii sa interactioneze cu continutul pe care il vad in News Feed. Trebuie sa stii ca e nevoie sa te concentrezi nu doar pe informatiile care te vizeaza pe tine in mod special, ci mai degraba trebuie sa abordezi probleme in interesul comun al oamenilor. In acest mod, ei vor raspunde activ la continutul pe care l-ai publicat.

4. Fii de-al locului

Dupa cum ai citit mai sus, a doua modificare propusa de fondatorul Facebook vizeaza bradurile locale, continut care vine din partea companiilor locale. Este important ca prezenta ta sa fie vizibila in comunitatea din care faci parte, sa discuti anumite subiecte la nivel local. Companiile sunt chiar incurajate sa isi puna amprenta asupra comunitatii prin colectarea unor fonduri, prin participarea la anumite evenimente. Cel mai important este sa stii ce oameni sunt in comunitatea ta, doar in acel moement vei stii cum sa actionezi incat ei sa observe prezenta ta.

5. Fa parte din grupuri si comunitati online
                               
O multime de interactiuni semnificative au loc pe Facebook, dar in grupuri. Se considera ca aceste grupuri sunt formate din prieteni, oameni adunati impreuna care au un interes comun si isi exprima direct ideile si parerile despre anumite subiecte. Companiile pot folosi acest lucru in avantajul lor. Daca, spre exemplu, lucrezi la o agentie de marketing digital, trebuie sa stii ca poti raspandi informatia in mai multe grupuri in care se regasesc oameni cu cunostinte precum SEO, marketing, coppywriting.

Ai mare grija in ce grupuri distribui continutul tau, pentru ca daca este total pe langa tema grupului, risti sa pierzi si oamenii care interactioneaza deja la continutul publicat de tine. Daca postezi continut acolo unde nu ii este locul, vei pierde increderea acestora.

Citeste si: Strategie de imagine: Invata cum sa creezi o impresie buna ... pe Facebook

 


Online Editor Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Cosul de cumparaturi de Paste a golit buzunarele romanilor! Preturile sunt mai mari cu 40 la suta fata de 2024
Analize

Cosul de cumparaturi de Paste a golit buzunarele romanilor! Preturile sunt mai mari cu 40 la suta fata de 2024

today20 Apr. 2025
Cum arata seful ideal in viziunea romanilor?
Companii

Cum arata seful ideal in viziunea romanilor?

today20 Apr. 2025
Cum a ajuns euro sa ia fata dolarului american si sa devina preferatul investitorilor. Neincrederea din SUA ridica moneda europeana
Economie

Cum a ajuns euro sa ia fata dolarului american si sa devina preferatul investitorilor. Neincrederea din SUA ridica moneda europeana

today19 Apr. 2025
Romanii au scos banii de la ciorap si au imprumutat statul cu o suma record. Niciodata in zeci de ani nu s-a mai investit atat de mult in titluri de stat!
Economie

Romanii au scos banii de la ciorap si au imprumutat statul cu o suma record. Niciodata in zeci de ani nu s-a mai investit atat de mult in titluri de stat!

today19 Apr. 2025
Piata imobiliara fierbe. Locuintele se vand ca painea calda chiar si la Cluj, unde preturile bat capitala
Imobiliare

Piata imobiliara fierbe. Locuintele se vand ca painea calda chiar si la Cluj, unde preturile bat capitala

today18 Apr. 2025
Firmele se sufoca! Creste numarul societatilor comerciale care de-abia se descurca cu facturile si platile
Companii

Firmele se sufoca! Creste numarul societatilor comerciale care de-abia se descurca cu facturile si platile

today18 Apr. 2025
UniCredit si Alpha Bank isi unesc retelele de ATM: aceleasi comisioane pentru toti clientii
Financiar-Bancar

UniCredit si Alpha Bank isi unesc retelele de ATM: aceleasi comisioane pentru toti clientii

today18 Apr. 2025
Cea mai rapida reteta de cozonaci! Ingredientele pentru 2 cozonaci mari si modul de pregatire pas cu pas
Mananca sanatos

Cea mai rapida reteta de cozonaci! Ingredientele pentru 2 cozonaci mari si modul de pregatire pas cu pas

today18 Apr. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x