Tinerii, dezorientati si speriati de Facebook
facebookpew research centergoogle+social mediaretele socialetwitter
Copiii dau vina pe reclame si jocuri, dar spun, in acelasi timp, ca Facebook-ul a devenit prea popular in randul parintilor lor.
Cand cativa tineri spun ca Facebook "ii dezorienteaza si ii sperie" si le provoaca dureri de vedere, s-ar putea sa avem o problema. Chiar daca Facebook este cea mai populara retea de socializare in randul adolescentilor, entuziasmul acestora scade.
Unii dau vina pe reclame si jocuri, in timp ce altii spun ca Facebook-ul a devenit prea popular in randul adultilor, pentru a mai fi atractiv pentru tineri.
Un studiu recent al Pew Research Center arata ca 77% dintre tineri sunt activi pe Facebook, fata de 24% in cazul Twitter; totusi, numarul utilizatorilor de Twitter a crescut cu 16%, incepand cu 2011.
Carl Quintanilla a intervievat cativa elevi ai Liceului Torrington din Connecticut si, cel putin la nivel anecdotic, ei au fost de acord cu studiul Pew.
Dupa cum arata si studiul Pew, numarul reclamelor de pe Facebook a reprezentat un motiv de nemultumire pentru elevii de la Torrington.
"Modalitatea in care reclamele sunt afisate pe Twitter este interesanta. Reclamele sunt, de fapt, tweet-uri. Nu te deranjeaza. E doar un tweet", explica experta in social media Brianna Cole.
Totusi, elevii de la Torrington "ar putea sa traiasca fara Twitter". Tinerii sunt cei mai avizi utilizatori ai retelelor sociale, dar atasamentul lor actual nu ofera garantii pentru viitor, in cazul Facebook, Twitter sau Google+.
Inainte de Facebook a fost Myspace si apoi a aparut Facebook si toata lumea a considerat ca este revolutionar; apoi, s-a ivit si Twitter, spune Cole. "O sa apara intotdeauna ceva nou".