Social media in Romania: Trei companii din patru o considera un element important in business management
sageerpsocial media
In Romania, 72% dintre companiile de dimensiune medie considera segmentul Social Media ca un element important al unui software de business management. Totodata, 66% dintre companiile medii de pe piata locala planuiesc sa investeasca in software de business bazat pe cloud, potrivit unui studiu comandat de Sage, jucator global pe piata solutiilor si serviciilor de business management.
Toate aceste aspecte au fost luate in calcul de Sage, iar problemele ridicate si-au gasit rezolvarea in noua solutie ERP de generatie urmatoare, Sage ERP X3 versiunea 7, dedicata companiilor medii din intreaga lume. Noua solutie a fost complet revizuita pentru a asigura o mai buna experienta atat online, cat si pe dispozitive mobile.
Cercetarile Sage arata ca firmele de dimensiuni medii au trei prioritati clare: sa atraga noi clienti, sa scada costurile operationale si sa-si majoreze veniturile. Sage ERP X3 versiunea 7 a fost reproiectata pentru a adresa aceste trei provocari esentiale, avand o serie de noi caracteristici care ajuta companiile.
In versiunea 7, usurinta in folosire si mobilitatea sunt integrate ca standard, ceea ce permite firmelor medii posibilitatea sa realizeze mai multe lucruri mai rapid si in miscare, prin urmare, contribuind la reducerea costurilor si la atragerea de noi clienti. Solutia inovatoare cuprinde o noua interfata web intuitiva, bazata pe HTML5, care suporta mai multe browsere si care poate fi personalizata de utilizatori.
Versiunea 7, de asemenea, ofera acum acces mobil si o serie de aplicatii web, cat si integrarea cu Microsoft Office si o cu totul noua si puternica functie de cautare. „Am tinut cont de clienti, de evolutia pietei si ne-am reproiectat solutia de business management pentru a raspunde direct la nevoile si provocarile intampinate astazi de companiile medii”, precizeaza Christophe Letellier.
“Capacitatea unei companii de a-si atrage noi clienti si de a-si creste profitalibitatea se reduce la cat de bine acceseaza, folosesc si impart angajatii informatiile pe care le detin. Mai simplu spus, Sage ERP X3 versiunea 7 ajuta companiile sa se dezvolte cu o solutie ERP mai rapida, mai simpla si mai flexibila”, adauga Christophe Letellier.
“Cercetarea comandata de Sage in Europa si America de Nord arata ca firmele medii care au acces usor la datele companiei, care sunt de calitate si structurate in mod inteligent si care permit o usurinta in folosire, se pot astepta la o crestere medie neta anuala cu 35% a veniturilor incrementale, in comparatie cu celelalte companii. Asta inseamna aproximativ 780.000 de euro venituri incrementale pe an pentru o companie care are un venit brut anual de 30 de milioane de euro. Sage ERP X3 veriunea 7 este unealta perfecta pentru companiile medii care vor sa recapete controlul asupra organizatiilor lor si sa aiba crestere pe viitor”, spune Benoit Gruber, VP Corporate Communication & Brand, Sage Mid-Market Europe and Sage ERP X3.
Foto: Compania.