Sam Saunders, dezvaluiri despre Social Media. "Continutul evergreen ar trebui sa dispara definitiv"

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Sam Saunders, dezvaluiri despre Social Media. Continutul evergreen ar trebui sa dispara definitiv Sam Saunders, dezvaluiri despre Social Media. "Continutul evergreen ar trebui sa dispara definitiv"
de Laura Galescu la 06 Oct. 2017 Exclusiv
Urmareste-ne pe Google News
social mediacomunicare in social media

Brand-urile care comunica in social media trebuie sa se comporte ca niste fiinte umane, sa isi exprime personalitatea si sa nu vorbeasca decat daca au ceva care merita spus. Aceste sunt doar cateva dintre solutiile pentru o comunicare eficienta pe care ni le-a dezvaluit Sam Saunders, director de creatie si scriitor, cu un palmares impresionant de premii internationale castigate, speaker la evenimentul "Internet & Mobile World".

Pe 4 si 5 octombrie a avut loc evenimentul "Internet & Mobile World", structurat ca expo-conferinta B2B si ingloband cele mai actuale solutii digitale. Dintre speakerii internationali de anul acesta, am stat de vorba cu Sam Saunders, care ne-a impartasit viziunea sa despre comunicarea brand-urilor in social media si a identificat anumite greseli pe care le fac acestea atunci cand incearca sa isi promoveze produsele prin intermediul retelelor sociale.
 
Brand-urile trebuie sa se comporte ca niste persoane
 
Aspectul pe care Sam Saunders il considera cel mai important este ca brand-urile sa isi dezvolte si sa isi exprime personalitatea. 
 
Mai mult, el considera absolut necesar ca acestea "sa vorbeasca doar cand au ceva care merita spus". De aceea, Sam nu este de acord cu ideea ca brand-urile sa posteze zilnic pe paginile lor.
 
El a subliniat si un alt aspect important, legat de continutul "evergreen", despre care crede ca ar trebui sa dispara definitiv. Acest tip de continut poate fi definit ca cel a carui valoare se mentine in timp, chiar daca a fost publicat mai demult. Sam Saunders considera, insa, ca este nevoie mereu de idei noi pentru a te face remarcat.
 
"Daca pui doar poze cu produsul, nivelul de engagement va fi foarte scazut. Sa spunem ca ma uit pe Facebook. Acolo vad poze cu familia mea, cu prietenii… si dintr-o data un produs si atat. 
 
Cred ca brand-urile nu inteleg modul de gandire al utilizatorului. Daca ma uit pe Instagram sau pe Facebook, fac asta intr-un moment de plictiseala. Daca te plictisesti, inseamna ca  folosesti social media pentru a gasi ceva stimulant. Brand-urile inca nu ofera asta, doar te plictisesc si mai mult", spune Sam.
 
Brand-urile trebuie "sa deschida o conversatie"
 
Este de la sine inteles ca scopul final al brand-urilor este sa vanda produse sau servicii, dar Sam este de parere ca acest lucru nu se va realiza niciodata prin simple postari cu produsul in social media.
 
"Sunt doar reclame. Nu deschid o conversatie. Asta cauta oamenii in social media, conversatii. Acest tip de continut nu ma determina sa actionez in niciun fel. Trebuie sa existe un factor declansator ca oamenii sa se implice intr-o anumita actiune. Este crucial sa existe o strategie, nu fiecare postare sa indemne oamenii sa cumpere", subliniaza el.
 
Structurarea textului folosit in social media
 
 In ceea ce priveste textele utilizate in social media, Saunders are cateva recomandari:
 
"Cred ca cel mai bine este sa se utilizeze modelul piramidei inversate, pe care il folosesc si jurnalistii atunci cand scriu stiri. Primele propozitii ar trebui sa cuprinda cele mai importante informatii", spune el.
 
I-am mai adresat lui Sam o intrebare punctuala, daca recomanda promovarea produselor aflate la promotii.
 
"Nu cred ca pretul este factorul determinant pentru clienti. Reducerile functioneaza pe termen scurt, dar brand-urile ar trebui sa gandeasca pe termen lung. Audientele din social media nu sunt interesate neaparat de reduceri. Ele cauta ceva stimulant, care sa le faca sa rada sau sa planga, sa simta emotii. Altfel, postarile sunt pierdere de timp. Trebuie sa fie vorba despre seductie", a concluzionat Saunders.

Ultimele NOUTATI

Cum gasesti apartamente spatioase la pret mic in Bucuresti? Secretele pe care agentii imobiliari nu ti le spun
Imobiliare

Cum gasesti apartamente spatioase la pret mic in Bucuresti? Secretele pe care agentii imobiliari nu ti le spun

today12 Mar. 2025
Nu vreau sa fiu sclav! – Generatia care fuge de munca si viseaza la milioane din crypto si Instagram
Economie

Nu vreau sa fiu sclav! – Generatia care fuge de munca si viseaza la milioane din crypto si Instagram

today11 Mar. 2025
Bucurestiul, noul tigru economic al Europei de Est? Am depasit Budapesta si Praga!
Economie

Bucurestiul, noul tigru economic al Europei de Est? Am depasit Budapesta si Praga!

today11 Mar. 2025
Saltea ortopedica sau memory foam? Care e alegerea potrivita pentru tine?
Life Style

Saltea ortopedica sau memory foam? Care e alegerea potrivita pentru tine?

today11 Mar. 2025
Abdomen plat: cum te poti ajuta atunci cand dietele clasice nu reusesc
Life Style

Abdomen plat: cum te poti ajuta atunci cand dietele clasice nu reusesc

today11 Mar. 2025
Presedintele Bursei de Valori Bucuresti, apel la tanara generatie: tinerii ar trebui sa inceapa sa investeasca cat mai devreme
Banii tai - sectiune de educatie financiara

Presedintele Bursei de Valori Bucuresti, apel la tanara generatie: tinerii ar trebui sa inceapa sa investeasca cat mai devreme

today11 Mar. 2025
Oare Donald Trump aplica in politica sa Teoria Nebunului?
Analize

Oare Donald Trump aplica in politica sa Teoria Nebunului?

today10 Mar. 2025
Top 3 idei de amenajare a livingului cu canapele
Casa si gradina

Top 3 idei de amenajare a livingului cu canapele

today10 Mar. 2025

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cuRegulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Bucurestiul, noul tigru economic al Europei de Est? Am depasit Budapesta si Praga!
Economie

Bucurestiul, noul tigru economic al Europei de Est? Am depasit Budapesta si Praga!

today11 Mar. 2025
Saltea ortopedica sau memory foam? Care e alegerea potrivita pentru tine?
Life Style

Saltea ortopedica sau memory foam? Care e alegerea potrivita pentru tine?

today11 Mar. 2025
Abdomen plat: cum te poti ajuta atunci cand dietele clasice nu reusesc
Life Style

Abdomen plat: cum te poti ajuta atunci cand dietele clasice nu reusesc

today11 Mar. 2025
Presedintele Bursei de Valori Bucuresti, apel la tanara generatie: tinerii ar trebui sa inceapa sa investeasca cat mai devreme
Banii tai - sectiune de educatie...

Presedintele Bursei de Valori Bucuresti, apel la tanara generatie: tinerii ar trebui sa inceapa sa investeasca cat mai devreme

today11 Mar. 2025

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x