Sam Saunders, dezvaluiri despre Social Media. "Continutul evergreen ar trebui sa dispara definitiv"

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Sam Saunders, dezvaluiri despre Social Media. Continutul evergreen ar trebui sa dispara definitiv Sam Saunders, dezvaluiri despre Social Media. "Continutul evergreen ar trebui sa dispara definitiv"
de Laura Galescu la 06 Oct. 2017 Exclusiv
Urmareste-ne pe Google News
social mediacomunicare in social media

Brand-urile care comunica in social media trebuie sa se comporte ca niste fiinte umane, sa isi exprime personalitatea si sa nu vorbeasca decat daca au ceva care merita spus. Aceste sunt doar cateva dintre solutiile pentru o comunicare eficienta pe care ni le-a dezvaluit Sam Saunders, director de creatie si scriitor, cu un palmares impresionant de premii internationale castigate, speaker la evenimentul "Internet & Mobile World".

Pe 4 si 5 octombrie a avut loc evenimentul "Internet & Mobile World", structurat ca expo-conferinta B2B si ingloband cele mai actuale solutii digitale. Dintre speakerii internationali de anul acesta, am stat de vorba cu Sam Saunders, care ne-a impartasit viziunea sa despre comunicarea brand-urilor in social media si a identificat anumite greseli pe care le fac acestea atunci cand incearca sa isi promoveze produsele prin intermediul retelelor sociale.
 
Brand-urile trebuie sa se comporte ca niste persoane
 
Aspectul pe care Sam Saunders il considera cel mai important este ca brand-urile sa isi dezvolte si sa isi exprime personalitatea. 
 
Mai mult, el considera absolut necesar ca acestea "sa vorbeasca doar cand au ceva care merita spus". De aceea, Sam nu este de acord cu ideea ca brand-urile sa posteze zilnic pe paginile lor.
 
El a subliniat si un alt aspect important, legat de continutul "evergreen", despre care crede ca ar trebui sa dispara definitiv. Acest tip de continut poate fi definit ca cel a carui valoare se mentine in timp, chiar daca a fost publicat mai demult. Sam Saunders considera, insa, ca este nevoie mereu de idei noi pentru a te face remarcat.
 
"Daca pui doar poze cu produsul, nivelul de engagement va fi foarte scazut. Sa spunem ca ma uit pe Facebook. Acolo vad poze cu familia mea, cu prietenii… si dintr-o data un produs si atat. 
 
Cred ca brand-urile nu inteleg modul de gandire al utilizatorului. Daca ma uit pe Instagram sau pe Facebook, fac asta intr-un moment de plictiseala. Daca te plictisesti, inseamna ca  folosesti social media pentru a gasi ceva stimulant. Brand-urile inca nu ofera asta, doar te plictisesc si mai mult", spune Sam.
 
Brand-urile trebuie "sa deschida o conversatie"
 
Este de la sine inteles ca scopul final al brand-urilor este sa vanda produse sau servicii, dar Sam este de parere ca acest lucru nu se va realiza niciodata prin simple postari cu produsul in social media.
 
"Sunt doar reclame. Nu deschid o conversatie. Asta cauta oamenii in social media, conversatii. Acest tip de continut nu ma determina sa actionez in niciun fel. Trebuie sa existe un factor declansator ca oamenii sa se implice intr-o anumita actiune. Este crucial sa existe o strategie, nu fiecare postare sa indemne oamenii sa cumpere", subliniaza el.
 
Structurarea textului folosit in social media
 
 In ceea ce priveste textele utilizate in social media, Saunders are cateva recomandari:
 
"Cred ca cel mai bine este sa se utilizeze modelul piramidei inversate, pe care il folosesc si jurnalistii atunci cand scriu stiri. Primele propozitii ar trebui sa cuprinda cele mai importante informatii", spune el.
 
I-am mai adresat lui Sam o intrebare punctuala, daca recomanda promovarea produselor aflate la promotii.
 
"Nu cred ca pretul este factorul determinant pentru clienti. Reducerile functioneaza pe termen scurt, dar brand-urile ar trebui sa gandeasca pe termen lung. Audientele din social media nu sunt interesate neaparat de reduceri. Ele cauta ceva stimulant, care sa le faca sa rada sau sa planga, sa simta emotii. Altfel, postarile sunt pierdere de timp. Trebuie sa fie vorba despre seductie", a concluzionat Saunders.

Ultimele NOUTATI

Masa de Craciun,
Life Style

Masa de Craciun, "pe saracie". Romanii sunt nevoiti sa cumpere la suta de grame de Sarbatori

today26 Dec. 2024
Mos Craciun a saracit! Putini mai primesc cadouri de lux sub brad
Life Style

Mos Craciun a saracit! Putini mai primesc cadouri de lux sub brad

today25 Dec. 2024
3 preparate care nu lipseau de pe masa de Craciun in comunism
Astazi in istorie

3 preparate care nu lipseau de pe masa de Craciun in comunism

today24 Dec. 2024
De ce nu trebuie sa speli rufele in ziua de Craciun? Superstitii care aduc ghinion in familie
Afla...

De ce nu trebuie sa speli rufele in ziua de Craciun? Superstitii care aduc ghinion in familie

today24 Dec. 2024
Friptura de Craciun? De ce nu e bine sa speli carnea de porc inainte de gatire pericolul pe care multi il ignora
Reteta zilei

Friptura de Craciun? De ce nu e bine sa speli carnea de porc inainte de gatire pericolul pe care multi il ignora

today24 Dec. 2024
Masa de Craciun gata intr-o ora. Cum sa gatesti friptura de porc care se topeste in gura sfaturi de la bucatarii profesionisti
Reteta zilei

Masa de Craciun gata intr-o ora. Cum sa gatesti friptura de porc care se topeste in gura sfaturi de la bucatarii profesionisti

today24 Dec. 2024
Reteta originala de salata de boeuf cum sa pregatesti cel mai iubit preparat de sarbatori
Reteta zilei

Reteta originala de salata de boeuf cum sa pregatesti cel mai iubit preparat de sarbatori

today23 Dec. 2024
De ce nu trebuie sa pleci din casa de Craciun? Superstitii care iti pot afecta norocul in noul an
Afla...

De ce nu trebuie sa pleci din casa de Craciun? Superstitii care iti pot afecta norocul in noul an

today23 Dec. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cuRegulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

3 preparate care nu lipseau de pe masa de Craciun in comunism
Astazi in istorie

3 preparate care nu lipseau de pe masa de Craciun in comunism

today24 Dec. 2024
De ce nu trebuie sa speli rufele in ziua de Craciun? Superstitii care aduc ghinion in familie
Afla...

De ce nu trebuie sa speli rufele in ziua de Craciun? Superstitii care aduc ghinion in familie

today24 Dec. 2024
Friptura de Craciun? De ce nu e bine sa speli carnea de porc inainte de gatire pericolul pe care multi il ignora
Reteta zilei

Friptura de Craciun? De ce nu e bine sa speli carnea de porc inainte de gatire pericolul pe care multi il ignora

today24 Dec. 2024
Masa de Craciun gata intr-o ora. Cum sa gatesti friptura de porc care se topeste in gura sfaturi de la bucatarii profesionisti
Reteta zilei

Masa de Craciun gata intr-o ora. Cum sa gatesti friptura de porc care se topeste in gura sfaturi de la bucatarii profesionisti

today24 Dec. 2024

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x