Pro TV, cel mai fascinant brand romanesc
pro tvbrandfascinantclasamentrevistaferrari
Pro TV este cel mai fascinant brand autohton, potrivit unei analize Unlock Market Research. Studiul a fost sursa Topului 50 al Brandurilor Fascinante, lansat de revista Biz.
In Top 50 Branduri Fascinante, care a numarat si branduri internationale renumite, Pro TV a ocupat locul 3, in fata unor nume selecte - Facebook, YouTube, Yahoo si Google. Primul loc a fost ocupat de Scuderia Ferrari, urmata de Discovery.
Descrierea brandului Pro TV este magulitoare: "Pro TV e fascinant pentru romani, pentru ca reuseste sa straluceasca prin fiecare produs pe care il lanseaza. Istoria Pro TV a inceput pe 1 decembrie 1995, cu salutul Andreei Esca - Buna Seara, Romania! Buna seara, Bucuresti! Printre emisiunile de succes se numara Stirile Pro TV, "Romanii au talent", "Dansez pentru tine" sau "Happy Hour"".
Topul celor mai creative zece branduri mai cuprinde Facebook (4), Porsche (5), Heineken (6), Stella Artois (7), Swatch (8), Murtfatlar (9) si Harley Davidson (10). In clasamentul celor mai fascinante marci se mai afla brandurile romanesti Joe (24), Gerovital (26), Rom (29), Adevarul (35), Napolact (45), Dorna (46) si Borsec (49).
Brandurile rasunatoare nu lipsesc: Sony (17), L'Oreal (19), Vichy (21), Coca-Cola (27), Adidas (31), Nokia (33), Yahoo (34), Microsoft (36), Apple (42), Google (44), Durex (50).
Cum s-a realizat clasamentul brandurilor fascinante? "Un top al marcilor fascinante poate inspira in mai mare masura la actiune, comparativ cu un top al marcilor puternice. Brandurile mari, puternice, devin deseori intepenite in propriile reguli si nu mai aduc nimic senzational, care sa stimuleze creativitatea, desi consumatorii continua sa le consume si sa le respecte", se arata intr-un material din publicatia Biz.