Motivul pentru care Zuckerberg iti cere sa NU mai faci capturi de ecran la conversatiile din Messenger: toti utilizatorii sunt vizati
facebookwhatsappsocial mediamark zuckerbergmeta
Daca ai un cont de Facebook si un cont de Messenger asociat acestuia, cu siguranta ai facut macar o data o captura asupra unui fragment de conversatie, din diverse motive. Ei bine, fondatorul Facebook, Mark Zuckerberg, iti cere sa renunti la aceasta practica, de acum incolo.
Motivul pentru care Zuckerberg lanseaza acest avertisment este acela ca Facebook va notifica persoana cu care ai purtat conversatia pe care o fotografiezi. Practic, o va anunta ca tu fotografiezi ecranul telefonului mobil pentru a surprinde discutia in imagini.
De asemenea, cea mai noua actualizare a Facebook permite utilizatorilor sa isi programeze mesajele sa dispara, iar daca utilizatorii realizeaza capturi de ecran, acestia vor putea pastra mesajele chiar daca expeditorul doreste ca ele sa fie sterse, intr-o anumita perioada de timp. Pentru moment, functia a fost lansata in Statele Unite si se asteapta ca in urmatoarele saptamani sa fie introdusa pentru utilizatorii Facebook din Europa, potrivit USA Today.
"O noua actualizare pentru chat-urile criptate integral din Messenger, astfel incat sa primiti o notificare daca cineva face screenshot la un mesaj care dispar", a scris Zuckerberg, adaugand mesajului sau si o captura de ecran a unei conversatii cu sotia sa, Priscilla Chan. "De asemenea, adaugam GIF-uri, autocolante si reactii si la chat-urile criptate", a completat fondatorul popularei retele de socializare.
Noutati apar in aceasta perioada si pentru utilizatorii WhatsApp
Se pare ca in noua versiune beta a aplicatiei pe iOS, apare o noua functie: aceea de a putea adauga reactii la mesaje, asa cum se intampla acum in cazul postarilor de pe Facebook si a mesajelor trimise pe Messenger.
Prin urmare, cei care vor primi versiunea 22.2.72 a
WhatsApp pe iOS s-ar putea bucura de noua functie. Spunem "s-ar putea", deoarece nu tot ceea ce este in beta ajunge sa fie si implementat pe telefoanele utilizatorilor, in cele din urma. Specialistii companiei fac teste si, daca sunt de parere ca inca nu e momentul pentru o anumita lansare, ea poate amanata sau anulata.