LinkedIn ne invita sa exploram o noua zona, cea a aplicatiilor mobile pentru recrutare
linkedinserviciirecruitingaplicatiipublicbusiness
LinkedIn a lansat doua noi produse mobile de recrutare, in eforturile de a indrepta compania spre dezvoltarea de servicii pentru dispozitivele mobile, tot mai des intalnite in buzunarele utilizatorilor.
Aplicatiile sunt destinate angajatorilor si directorilor de resurse umane, acei oameni care participa la luarea deciziilor intr-o companie. De exemplu, LinkedIn Recruiter Mobile aduce instrumentele profesionale de recrutare ale retelei sociale direct pe smartphone-ul iPhone de la Apple.
Aceasta reprezinta o aplicatie mobila inspirata de versiunea de desktop LinkedIn Recruiter, permitandu-le angajatorilor sa tina evidenta si sa faca adnotari si bineinteles, sa ii contacteze pe candidati prin intermediul telefonului.
Cealalta aplicatie, Mobile Work With Us, reprezinta un produs de advertising, care permite angajatorilor sa mentina anunturile lor de angajare in varful paginilor de profil ale angajatilor proprii, pentru a atrage candidati din exterior.
Situatia este destul de cunoscuta: 33% din vizitele unice inregistrate de LinkedIn se datoreaza dispozitivelor mobile, un fenomen care a crescut in ultimii doi ani.
Daca LinkedIn doreste sa isi mentina business-ul profesional in atentia publicului, cea mai inspirata idee este chiar migrarea spre smartphone-uri si tablete.
Asta nu inseamna ca LinkedIn a ignorat versiunile desktop. In luna aprilie, LinkedIn a reimprospatat designul aplicatiei Recruiter, concentrandu-se puternic asupra functiei de cautare.
Noua aplicatie mobila este gratuita pentru cei care platesc serviciul LinkedIn Recruiting si va fi disponibila imediat pentru iPhone.
Miercuri dimineata, actiunile LinkedIn s-au tranzactionat la un pret cu 1,2% mai ridicat, ajungand la 238 dolari.