Instagram lanseaza IGTV, un concurent direct pentru YouTube dupa ce a atins pragul de 1 mld. utilizatori
instagramfacebookretele socialesocial media
Instagram a atins pragul de 1 miliard de utilizatori activi, iar compania a anuntat ca a lansat un serviciu video, numit IGTV, care va concura direct cu celebra platforma YouTube.
Kevin Systrom, CEO-ul
Instagram, a anuntat miercuri faptul ca reteaua de socializare a atins pragul de 1 miliard de utilizatori. De asemenea, compania a lansat si un concurent direct pentru YouTube, IGTV.
Instagram este una dintre cele mai renumite retele de socializare din lume, fiind detinuta de Facebook. Interesul oamenilor pentru Instagram este in continua crestere, mai ales in randul tinerilor. Compania a venit in intampinarea utilizatorilor cu noi beneficii si o noua functie a platformei, publicarea de inregistrari video care pot atinge durata de o ora, dar promite si alte imbunatatiri pentru viitorul apropiat.
Citeste si:
Sfarsitul unei ere: Adio, Yahoo Messenger
In septembrie 2017, reteaua de socializare numara aproximativ 800 de milioane de utilizatori. Astazi, la mai putin de un an, utilizatorii sunt in numar de aproximativ un miliard, iar tendinta este in crestere.
Instagram a fost lansata in 2010, si la mai putin de doi ani distanta de acest moment, a fost cumparata de
Facebook pentru suma de 1 miliard de Dolari.
Potrivit societatii eMarketer, Instagram va genera venituri din publicitate de aproape 5,5 miliarde de dolari anul acesta, cu 70% mai mult ca anul anterior, ceea ce inseamna ca Facebook a facut o achizitie de miliarde.
In acest moment, Instagram a depasit principalii rivali pe care ii avea in urma cu un an, Twitter si Snapchat si are o tendinta de evolutie mai promitatoare chiar si decat Facebook, care a inregistrat de curand un declin al numarului de utilizatori activi.
Citeste si:
Retelele sociale au conectat lumea, dar au indepartat oamenii
Sursa foto: pexeles.com