Facebook: Vrem sa fim ca Procter & Gamble si Coca-Cola, sa "prindem" peste 100 de ani
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Facebook: Vrem sa fim ca Procter & Gamble si Coca-Cola, sa prindem peste 100 de ani
Pe masura ce Facebook se pregateste pentru o oferta publica initiala de 10 miliarde de dolari, in 2012, fondatorul Mark Zuckerberg se teme ca principala retea de socializare din lume ar putea fi trasa inapoi de lipsa inovatiei.
"Mark este ingrijorat cu privire la lipsa schimbarii si inovatiei. Odata ce ajungi mare, incetezi sa mai evoluezi", spune COO-ul (Chief Operating Officer) al Facebook, Sheryl Sandberg - foto. "Ne-am gandit mereu cum putem mentine o echipa mica si ne-am asigurat ca atunci cand intri in familia Facebook, poti aduce o schimbare, poti inova produse extraordinare".
Sandberg a combatut criticile referitoare la angajamentul Facebook in vederea protejarii datelor personale ale utilizatorilor; Zuckerberg a numit reteaua sociala ca fiind "lidera in privinta protectiei datelor".
"Facebook a devenit primul jucator de pe piata social media care a permis utilizatorilor sa controleze nivelul de confidentialitate a datelor", a precizat Sandberg. "Mark a inteles cu prisosinta ca daca vrei ca oamenii sa isi partajeze informatiile, trebuie sa le oferi control asupra acestora".
Sandberg a raspuns si cu privire la speculatiile conform carora Facebook incearca sa devina urmatorul Google, prin lansarea unor produse care nu au legatura cu afacerea initiala. "Strategia noastra este diferita de cea a Google. Facem putine lucruri, dar le facem foarte bine".
COO-ul Facebook a mai spus ca Google+ reprezinta un motiv de "mandrie" pentru compania lui Mark Zuckerberg: "Faptul ca Google+ ne imita nu poate fi decat o mandrie pentru noi".
Chiar daca are doar sapte ani, Facebook poate deveni o marca durabila, a subliniat Sandberg.
"Sa luam exemplul companiilor Procter & Gamble si Coca-Cola, care isi servesc clientii de peste 100 de ani intr-un mod exemplar. Acolo tintim si noi", a conchis Sheryl Sandberg.
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special "E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"