Desigur, aceasta noua tehnologie se poate dovedi extrem de interesanta atat pentru Facebook, cat si pentru brand-urile din intreaga lume! Asa cum stim cu totii, publicitatea facuta la ora actuala in mediul online joaca un rol din ce in ce mai important pentru marea majoritate a companiilor. Astfel, nu va fi deloc de mirare atunci cand vom afla ca brand-urile vor fi interesate de toate aceste informatii pe care cei de la Facebook le pot obtine prin intermediul acestei tehnologii. Toate aceste schimbari planuite de Mark Zuckerberg pot provoca insa un val imens de nemultumire din partea utilizatorilor!
Conform informatiilor oficiale, tehnologia pentru care cei de la Facebook au primit brevet va putea fi folosita pentru “a aplica algoritmi de viziune computerizata la obiectele multimedia postate de utilizatori cu scopul de a detecta anumite elemente”. De asemenea, tehnologia ar mai putea fi utilizata si pentru “promovarea acelor obiecte multimedia postate de utilizatori in zona de story-uri sponsorizate”.
Practic, in cazul in care un utilizator al retelei de socializare posteaza o fotografie in care savureaza o bautura racoritoare, noua tehnologie va putea scana acea fotografie si va putea detecta brand-ul preferat de utilizator. Aceasta informatie ar putea fi vanduta mai apoi catre brand-ul respectiv, pentru ca acesta sa poata plasa acelui utilizator reclame cat mai bine target-ate. Brand-urile aloca in ziua de astazi bugete tot mai consistente promovarii online pe retelele de socializare, grupurile tinta nefiind usor de alcatuit. Lasand aceasta posibilitate la o parte, platforma de socializare va putea sa promoveze fotografia postata de acel utilizator drept material sponsorizat, urmand ca aceasta sa apara si in newsfeed-ul altor utilizatori.
Cele mai castigate de pe urma implementarii unei asemenea tehnologii vor fi, desigur, brand-urile interesate sa se promoveze prin intermediul retelei de socializare Facebook. Spre exemplu, o companie stie ca beneficiaza de suportul unui utilizator al retelei atunci cand acesta din urma da “like” paginii acesteia. Insa, odata cu aceasta tehnologie, companiile pot avea informatii de acest fel si in legatura cu utlizatorii care au preferat sa nu dea “like-uri” tuturor brand-urilor pe care le prefera.
Totodata, tehnologia ar putea oferi in cele din urma si o serie de statistici extrem de importante pentru o companie. Spre exemplu, prin intermediul datelor pe care Facebook le poseda, tehnologia poate oferi o statistica cu privire la brand-urile preferate de utilizatorii cu varste de peste 35 de ani din mediul urban.
Este important de mentionat ca Facebook nu a facut inca niciun anunt oficial cu privire la implementarea unei asemenea tehnologii. Chiar daca brevetul a fost obtinut deja, nu se stie daca aceasta tehnologie va fi pusa in practica sau nu!
Ultimele NOUTATI
Masa de Craciun, "pe saracie". Romanii sunt nevoiti sa cumpere la suta de grame de Sarbatori
De ce nu trebuie sa speli rufele in ziua de Craciun? Superstitii care aduc ghinion in familie
Friptura de Craciun? De ce nu e bine sa speli carnea de porc inainte de gatire pericolul pe care multi il ignora
Partenerii nostri
Adaosuri variabile la salariu. Se vor inregistra in Revisal?
INS: Pensia medie lunara a crescut cu 6,4% in trimestrul III, ajugand la 2.582 lei
Angajarea persoanelor cu handicap. MASURI incepand cu luna ianuarie 2025
Casare partiala mijloc fix: Studiu de caz privind tratamentul contabil si fiscal
Declaratia unica: Din 2025, avem un Formular inteligent pentru Declaratia 212
Te-ar putea interesa si