De ce sa credem inca in succesul unui blog si cum putem creste propria idee
blogsucceslista abonatiabonaresite-uribacklinkbloguri
Lucrurile au evoluat cu viteza luminii in ce priveste managementul unui site sau al unui blog. Daca initial se mai putea vorbi de pasi de incepator, ceea ce se recomanda cel mai des in acest moment nu e doar atitudinea de profesionist, ci si investitiile unui om care hotaraste ca un astfel de proiect e unul de durata.
In acelasi timp insa, situatia nu s-a complicat, ba chiar a devenit mai simpla. Avem la indemana tool-uri mai inteligente, aplicatii care fac treaba in locul nostru si programe de la terti care ne ajuta sa obtinem in cel mai scurt timp informatii pretioase. Tot ce trebuie sa facem e sa le manuim si sa stim sa ne folosim de ele, insa Google Analytics, ca sa dam doar un exemplu, nu e un serviciu care sa ne ridice mari probleme.
Recent, Blog Tyrant a prezentat cativa pasi care ar trebui, daca nu sa asigure, atunci macar sa creasca sansele de succes. Profesionistii din domeniu vor fi insa de acord in privinta unor aspecte: eforturile consistente si calitatea oferita sunt principii pe care niciun algoritm nu ni le va servi pe tava.
O sa exemplificam doar unele dintre sugestiile date de Blog Tyrant, alaturi de explicatiile noastre, in cea mai mare parte, si cu precizarea ca un punct comun il reprezinta simplitatea si eficienta in munca.
1. Sa incepem cat mai inteligent, ni se recomanda. Sa investim intr-o platforma buna, cu hosting platit si la care sa avem acces pentru a controla site-ul asa cum ne dorim. Sa avem, cu alte cuvinte, un start profesionist. E adevarat ca asta presupune sa avem deja experienta in online, dar mai inseamna si ca putem invata de la vecini, putem tinti un pic mai sus de blogurile obisnuite si putem aplica principiul "bruler les etapes" (a arde etapele), cum spun francezii.
2. Prea multe actiuni, indemnuri, semne si sloganuri strica. E ca si cum (si sigur ati mai auzit comparatia asta) am tipa din mai multe directii deodata si pe mai multe voci la proaspatul nostru vizitator pe site care va da bir cu fugitii la fel de repede cum a aterizat pe site. Un indemn unic si cat mai simplu va fi mult mai eficient. Fie un buton care trimite catre un produs pe care il vindem, fie un buton de abonare, de exemplu.
3. O lista de abonati e mai mult decat necesara. Poate nu ne incanta neaparat, de la bun inceput, sa avem o lista cu oameni care vor astepta de la noi saptamanal macar cate un semn. Dar daca vrem sa crestem un proiect asa cum trebuie, va trebui de la bun inceput sa stim cat suntem dispusi sau cat putem sa muncim pentru a nu consuma resurse in mod inutil.
4. Sa nu ne temem de link-uri. In afara de "backlink"-urile care, asa cum stim, il tin pe cititor mai mult pe site-ul nostru, sa nu ne fie teama sa facem trimiteri catre alte site-uri sau bloguri. Asta va arata, pe de o parte, ca nu vrem sa tinem totul doar in ograda noastra si va crea mai multa valoare, inevitabil, continutului pe care l-am creat initial.
Click aici pentru celelalte 3 sfaturi!
Redactor
Manager.ro
Experienta de 5 ani in management si marketing online