Cum hotarasc retele sociale succesul afacerii tale
marketingpublicitatereclameretele socialefacebookinstagrambranding
"Daca firma ta nu e online, nu exista". Astfel s-ar putea rezuma un principiu nou dupa care functioneaza mediul de afaceri din societatea moderna. Cat de important este, totusi, sa ne promovam afacerea online si ce beneficii putem avea de pe urma retelelor sociale? Iata raspunsurile.
Conform specialistilor in analiza sociala, comportamentul cumparatorilor s-a schimbat odata cu evolutia tehnologica. Din ce in ce mai multi oameni fac shopping online si mai multi decat acestia, cauta informatii pe Google despre companiile care ii intereseaza.
Antreprenorii care nu profita de aceasta tendinta, promovandu-si business-ul in spatiul virtual, au mari sanse sa piarda multi dintre clientii vechi, si sanse maxime sa nu atraga altii noi. Desi inca poate fi practicata si publicitatea clasica, cu pliante, bannere sau "recomandare", adevarata publicitate se intampla online.
O imagine proasta pe Facebook, Instagram sau alte retele sociale, poate indeparta potentialii viitori clienti. Comentariile pe care le primiti la postari influenteaza dorinta de cumparare a altor oameni. De asemenea, feedback-urile pozitive, aprecierile si recomandarile functioneaza ca un magnet intre firma dumneavoastra si masa de clienti.
Citeste si:
Microsoft a facut o miscare de 7,5 miliarde de dolari
Care sunt principalele avantaje ale promovarii online?
Interactiune facila cu clientii
Gratuitatea reclamelor
Accesul la un numar nelimitat de oameni
Optiuni de promovare in grupuri de nisa
Promovarea prin diverse mijloace care va avantajeaza: clipuri video, imagini, mesaje text, etc
O companie online este o companie care oportunitati de dezvoltare, In mediul online puteti interactiona cu persoane care va pot fi de folos, puteti incheia colaborari si parteneriate profitabile. Daca nu va avantajeaza un site, puteti pur si simplu sa folositi retele sociale pentru a pune in aplicare o strategie de marketing.
Distribuiti fotografii, deschieti-va serviciile cat mai amplu si invitati cat mai multe persoane sa vada postarile. Reclama este sufletul comertului, iar retelele sociale sunt gratuite. Puteti posta oricand doriti, fiind in permanenta conexiune cu persoanele interesate.
Citeste si:
Forta de munca s-a scumpit in Romania. Firmele sunt obligate sa-si plateasca mai bine salariatii
Sursa foto: pexeles.com