Compania ta are nevoie de campanii Facebook Ads
campanii facebookfacebook adsfacebook companii
Reteaua de socializare Facebook este tot mai utilizata de romani, iar cifrele spun asta. Daca in Romania sunt 11 milioane de persoane ce au acces la internet, ei bine dintre acestia 9 milioane au cont pe Facebook ceea ce inseamna ca prin intermediul campaniilor de Facebook veti ajunge la 80% din numarul total de utilizatori de internet.
Promovarea pe Facebook este o opotunitate pentru orice companie indiferent de marimea ei, iar primul pas pentru a va promova afacerea este sa va creati o pagina de Facebook. Este surprinzator ca inca sunt multe localuri care nu au o pagina pe care si-o pot crea in doar cateva minute.
Ceea ce nu observa acestia este potentialul din spatele unei pagini, iar noi va spunem din experienta ca acesta este enorm. Pagina de Facebook va reprezinta in social media, va ajuta sa creati o comunitate in jurul acesteia si prin diferite strategii puteti crea suficient engagement incat sa transformati persoane din comunitate in clienti fideli care sa cumpere si sa va recomande mai departe.
Folositi pagina de Facebook in avantajul dumneavoastra si creati o audienta relevanta, iar cand ati delimitat publicul tinta in mod corespunzator puteti da drumul unei campanii care sa livreze continut, informatii, oferte, produse sau servicii catre persoanele dispuse sa cumpere. In acest fel va veti creste rata de conversie si incasarile investind in publicitate tintita.
Construiesteti
campanii de promovare Facebook Ads pe baza obiectivelor. In acest fel veti sti catre ce sa iti directionezi atentia si ce trebuie sa faci pentru a te apropia de obiectivele propuse.
Foloseste criteriile de targetare a audientei pentru a livra reclamele catre publicul tinta. Delimitarea cat mai precisa a lui va v-a face sa nu va risipiti bugetul livrand anunturi catre persoane care nu sunt interesate de ceea ce livrati.
Facebook va ofera posibilitatea de a targeta publicul in functie de:
- localizare geografica – dupa tara, judet, oras, chiar cod postal ori adresa;
- varsta, sex;
- educatie- nivelul de studii, domenii studiate, an de absolvire;
- profesie – angajatori, industrie, denumirea jobului ocupat;
Alte criterii demografice – etnie, generatie, structura gospodariei, life events, statutul de parinte, orientarea politica, tipul de relatie din care fac parte, interese, tipare de comportament etc.
Prin utilizarea acestor optiuni de targetare vei delimita foarte exact publicul tinta si vei ajunge sa livrezi continut publicitar catre un public restrans, interesat de ceea ce iti doresti si relevant. Va recomandam sa testati campanii Facebook Ads pentru afacerea dumneavoastra si sa adaugati coduri de conversie in website pentru a stii daca a fost sau nu a fost buna investitia.
Sunt unele afaceri care nu sunt eficiente pentru ca au produse sau servicii care se bazeaza pe nevoie, precum transport de materiale de constructie, este clar aici ca oamenii daca au nevoie cauta direct pe Google, iar pentru a venii intampinarea lor este necesar
sa implementati campanii Adwords.
Promovarea in Facebook ofera mult mai multe posibilitati, dar toate sunt create pentru ca tu sa ajungi la persoanele care te intereseaza cu adevarat din cei 9 milioane. Acesta vinde indeosebi prin crearea emotiei, tocmai de accea imbracamintea si incaltamintea la moda se vinde bine prin acest canal de promovare.
Testati campaniile Facebook Ads inainte de a merge pe ideea ca promovarea platita nu functioneaza. Orice postare de pe pagina de Facebook va avea un reach de 10% din potentialul sau maxim. Nu pierde sansa de a livra anunturi catre cei 90%.
Creaza dorinta, ofera inspiratie, oferte, informatii, promotii, organizeaza concursuri si tine legatura cu toti fanii pentru a avea rezultate favorabile.