50% dintre vizitatorii site-urilor de comert online sunt logati si pe Facebook
facebooksitecomert onlinestudiuvizitatoriprofil
Site-urile de comert online ar trebui sa tina seama mai mult de factorul Facebook, potrivit unui studiu recent, care arata ca 50% dintre vizitatorii acestora sunt logati si pe reteaua de socializare.
Prin utilizarea plugin-urilor sociale ale Facebook si a functiilor de integrare, site-urile se pot baza pe Facebook, pentru a le prezenta vizitatorilor produsele cumparate/recomandate de prietenii lor sau pe cele relationate cu "Like-urile" lor (preferintele).
Analiza a fost realizata de Sociable Labs, o companie care ajuta site-urile online sa implementeze mai bine functiile de socializare; in cadrul acesteia, au fost studiate 456 milioane de vizite, realizate pe cateva zeci de site-uri de comert online, din diverse zone demografice.
Un purtator de cuvant din cadrul Facebook a confirmat ca site-urile de comert online implementeaza tot mai des functii sociale. 88% din site-urile prezentate in Internet Retailer Top 200 sunt integrate cu Facebook.
Fondatorul si directorul executiv al Sociable Labs, Nisan Gabbay, a explicat ca target-ul de varsta al unui site de ecommerce nu are o influenta foarte mare asupra procentului de vizitatori care sunt logati pe Facebook.
"Oamenii sunt familiarizati cu profilul utilizatorului activ de Facebook, dar nu stiu cat de persuasiv este serviciul, raportat la activitatile lor zilnice", a mai spus Gabbay.