Compania din Atlanta ofera deja sucuri dietetice in cele mai multe piete de desfacere pentru bauturile carbogazoase.
Totusi, acestea nu sunt la fel de disponibile in pietele emergente, precum China.
In conditiile in care sucurile indulcite cu zahar (mult zahar) sunt criticate, din cauza contributiei lor la aparitia obezitatii in randul consumatorilor inraiti, Coca-Cola a devenit tot mai vehementa in incercarea sa a de a-i convinge pe acestia ca sucurile carbogazoase pot face parte dintr-o alimentatie sanatoasa.
Compania producatoare de bauturi carbogazoase doreste sa lanseze produse cu mai putine calorii, spune Steve Cahillane, presedintele si vp executiv al Coca-Cola Americas.
Un purtator de cuvant al Coca-Cola spune ca targetul companiei este acela de a oferi sucuri dietetice in toate locurile in care sunt vandute bauturile normale.
Asta nu inseamna insa ca fiecare gama de sucuri va beneficia de o varianta "light". De exemplu, daca un magazin din India va vinde Coca-Cola, ar putea oferi si Sprite Zero, care nu contine calorii, pentru a indeplini promisiunea facuta de gigantul Coca-Cola.
Compania spune ca doreste ca pe toate dozele si sticlele de Coca-Cola vandute in intreaga lume sa fie afisate informatiile privind numarul de calorii. SUA beneficiaza deja de acest "tratament".
La inceputul anului, Coca-Cola a lansat prima sa reclama comerciala TV in SUA, care se adreseaza rezolvarii problemei obezitatii (dupa cum stim, americanii sunt din ce in ce mai grasi, consumand preponderent produse fast-food - McDonald's, KFC, Burger King si sucuri carbogazoase - Coca-Cola, Sprite, Fanta).
Reclama Coca-Cola a fost prezentata deja in cateva tari de pe glob, informeaza
CNBC.COM.