O companie romaneasca si-a deschis magazin la Marriott
braiconfmarriott grand avenuemagazine braiconfcompanii romanesti
Braiconf, producatorul autohton de camasi care se bucura de cea mai indelungata traditie pe piata din Romania, si-a extins reteaua de magazine cu un concept store, in cadrul galeriilor Grand Avenue ale hotelului J.W. Marriott.
Noul magazin comercializeaza exclusiv camasi pentru domni de toate varstele. Gama de produse prezenta in cadrul noului magazin este disponibila doar in showroom-ul din Calea 13 Septembrie, subliniind pozitia companiei romanesti pe piata produselor de lux.
Braiconf este primul producator roman care intra cu un magazin exclusiv in cadrul galeriei The Grand Avenue, alaturi de brand-uri renumite la nivel international.
Cel de-al 17-lea magazin din reteaua Braiconf marcheaza si repozitionarea unui brand romanesc.
Noua identitate vizuala se regaseste in toate elementele din concept store-ul de pe The Grand Avenue si numitorul comun este noul logo Braiconf ce porneste de la litera b si se transforma in Maiastra Braiconf.
Campania de repozitionare marcheaza cei 65 de ani pe care producatorul roman ii aniverseaza pe piata locala.
Pentru a veni in intampinarea nevoilor oaspetilor J.W. Marriott si nu numai, Braiconf a lansat exclusiv un serviciu unic in Romania, tocmai pentru a consolida zona de client service - serviciul Braiconf Express, care le ofera clientilor posibilitatea de a beneficia de o camasa made-to-measure in numai 24 de ore.
Compania a introdus acest serviciu pentru a putea satisface nevoile din zona de business.
In cadrul concept store-ului de 55 de metri patrati din galeria The Grand Avenue, Braiconf a dezvoltat o colectie capsula pentru care au fost utilizate tehnologii superioare precum Dry & Fly ce presupun finisarea camasilor non-iron, obtinandu-se astfel o tesatura fina pentru piele si o intretinere ulterioara usoara a camasii.
Un alt element utilizat in realizarea colectiei se refera la tesaturile cu Aloe Vera care nu contin substante chimice si ofera un grad ridicat de protectie pentru pielea sensibila.
Braiconf a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 33,5 milioane de lei, in crestere cu 9%, si cu un profit net de 2,2 milioane de lei, mai mare cu 17% fata de 2013.
De la inceputul anului, Braiconf si-a consolidat prezenta pe piata locala prin deschiderea unui magazin nou in Brasov. Astfel, magazinul din J.W. Marriott este cel de-al doilea adaugat pe harta Braiconf anul acesta.
Braiconf Braila detine o retea de 17 magazine in Romania, in Bucuresti, Braila, Brasov, Bacau, Constanta, Craiova, Cluj, Galati, Pitesti, Ploiesti, Oradea si Timisoara.
In fabrica de la Braila, sunt angajate peste 1.000 de persoane, Braiconf fiind cel mai mare angajator autohton in industria textila.