Maria Grapini: Pastram brandul cu frunza, au fost bagati multi bani in el
maria grapinibrand romaniabrand frunzamitul lui dracula
Brandurile subsectoriale din Romania vor fi promovate si prin utilizarea fondurilor europene.
”Romania trebuie sa se faca cunoscuta in lume prin sustinerea valorilor specifice romanesti, prin ceea ce ne diferentiaza de altii”, a afirmat Maria Grapini, ministrul delegat pentru intreprinderi mici si mijlocii, mediul de afaceri si turism, cu ocazia Forumului ”Strategii nationale si regionale pentru 2014-2020”, organizat de Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR).
In acest scop, guvernul va utiliza intensiv fondurile puse la dispozitie de Bruxelles. Banii vor fi utilizati pentru promovarea a patru branduri subsectoriale.
Este vorba, in primul rand, de brandul subsectorial istoric, unde se va pune accent pe mitul lui Dracula.
Urmeaza apoi brandul subsectorial cultural, unde este vizata, printre altele, Coloana Infinitului a lui Brancusi.
Este important si brandul subsectorial din domeniul balnear, prin care vor fi promovate statiunile balneare ale Romaniei.
Si, nu in ultimul rand, brandul subsectorial al ecoturismului, unde ministerul are o colaborare cu Ivan Patzaichin.
Prin utilizarea acestor branduri subsectoriale, Grapini considera ca Romania va beneficia de o intoarcere a investitiilor mult mai rapida decat in cazul utilizarii doar a brandului sectorial actual.
”Brandul sectorial, cel cu frunza, va fi pastrat pentru ca s-au investit deja sume importante in el si sunt asteptate rezultatele studiului de impact”, a precizat ministrul.
Grapini a afirmat, totodata, ca Printul Charles al Marii Britanii a aparut deja in primul serial despre promovarea Romaniei, serial care nu a fost platit.
Foto: Ministerul Turismului.