Oferte de munca - Slujbe disponibile acum
oferte de muncaconsultant in managementrentrop & straton
Cautati o slujba in domeniul acesta?
Cititi mai jos oferte de munca specializate de la companii cu experienta in domeniu.
Daca sunteti interesati, va rugam sa trimiteti email la recrutare@rs.ro cu precizarea slujbei care va intereseaza si sa atasati CV-ul.
************************************************
Rentrop & Straton angajeaza
Consultant in Management pentru liderul local pe piata romaneasca de consultanta in management, raportat la cifra de afaceri si numarul echipei de consultanti.
Descrierea postului
Ocupantul postului va avea urmatoarele responsabilitati:
- Reprezinta firma in relatiile cu partenerii de afaceri.
- Colecteaza si analizeaza informatiile referitoare la nevoile de finantare ale clientilor.
- Se deplaseaza pe teren in vederea colectarii documentelor necesare dosarului de finantare.
- Elaboreaza documentatia de finantare necesara accesarii fondurilor europene pentru investitii.
- Realizeaza procedurile de achizitii publice, raportari tehnice si financiare, cereri de plata necesare implementarii proiectelor.
Cerinte
- Studii superioare economice (specializarea contabilitate sau management constituie un avantaj).
- Experienta in elaborarea documentatiilor de finantare pentru proiecte de investitii finantate prin programele FEADR, POR, POS, Sapard, Phare, Leonardo da Vinci etc.
- Cunostinte de limba engleza la nivel avansat.
- Cunostinte avansate de operare PC (Word, Excel, Power Point, etc.).
- Abilitati de lucru in echipa.
- Abilitati de comunicare si relationare.
- Atentie la detalii.
- Experienta de lucru cu termene limita.
- Posibilitate de a lucra peste program.
- Permis de conducere categoria B.
Oferta (bonusuri, beneficii)
Posibilitatea de a lucra cu o echipa tanara si dinamica.
Posibilitatea de a participa la cursuri de formare profesionala.
Posibilitate de avansare in cariera.
Pachet salarial motivant.
*******************************************************************************
Rentrop&Straton angajeaza
Manager Proiect pentru cel cel mai mare grup farmaceutic din Romania care include si cel mai mare lant de farmacii cu acoperire nationala din Romania.
Descrierea postului
- Detine autoritate asupra intregii echipe de implementare si asupra echipei de experti interni sau externi.
- Coordoneaza intreaga echipa a proiectului, experti tehnici si echipa de management precum si toate activitatile proiectului.
- Are drept de semnatura pentru toate documentele tehnico-financiare si reprezentare in fata AMPOSDRU.
- Se asigura ca personalul tehnic implicat in proiect corespunde cerintelor si necesitatilor proiectului. In caz contrar va solicita inlocuirea persoanelor care nu corespund din punct de vedere tehnic necesitatilor proiectului.
- Solicita fiecarui expert implicat in proiect prezentarea unui la sfarsitul fiecarei luni/inceputul lunii urmatoare a unei fise de pontaj si a unui raport lunar tehnic legat de activitatea desfasurata cat si legat de stadiul tehnic proiectului, pe activitatile in care este implicat.
- Coordoneaza organizarea tuturor evenimentelor si a activitatilor din cadrul proiectului.
- Faciliteaza cooperarea dintre si intre consultantii/expertii pe termen scurt si partenerii proiectului in lumina atingerii obiectivelor proiectului.
- Semneaza si verifica raportarile inainte de a fi transmise AMPOSDRU.
- Propune modificarile la protocol (Acte Aditionale si Notificari) pe perioada de derulare a proiectului, in functie de necesitatile aparute si opereaza toate modificarile in vederea transmiterii lor AMPOSDRU.
- Verifica dosarele de achizitii publice elaborate de catre responsabilul juridic si aproba specificatiile tehnice pentru servicii si echipamente ce urmeaza a fi achizitionate in cadrul proiectului.
- Prezinta responsabilului juridic lista de achizitii publice pentru fiecare an de implementare a proiectului.
- Verifica graficul initial de depunere a cererii de rambursare si eventualele modificari propuse de catre responsabilul financiar.
- Verifica platile efectuate in cadrul proiectului.
- Verifica cererile de rambursare inainte de a fi transmise AMPOSDRU.
- Este direct responsabil impreuna cu restul echipei de management pentru atingerea obiectivelor asumate in proiect.
- Managerul de proiect poate delega responsabilitati aditionale oricarei persoane din cadrul echipei de management.
Cerinte
Calificare si abilitati
- Studii superioare absolvite cu diploma de licenta;
- Excelente abilitati de comunicare orala si in scris;
- Bune aptitudini de relationare interpersonale;
- Bune abilitati de conducere, organizare si prioritizare;
- Orientare catre feedback si deschidere la idei noi;
- Abilitati in folosirea metodelor de invatare interactiva;
- Cunostinte aprofundate de utilizare a calculatorului (Microsoft Office, Internet etc.).
Experienta profesionala generala
- Minimum 4 ani de experienta profesionala in domeniul managementului de proiect.
Experienta profesionala specifica
- Foarte buna cunoastere a principiilor si instrumentelor de management de proiect cu aplicabilitate la proiectele finantate din fonduri europene.
- Minim 2 ani experienta in implementarea proiectelor finantate din POSDRU in calitate de coordonare/monitorizare.
*******************************************************************************
Rentrop&Straton angajeaza
Account Manager pentru liderul de pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, care ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, administrare de personal, evaluare de personal si audit organizational, training.
Descrierea postului
Cautam un Account Manager. Daca ai minim 1 an experienta relevanta si esti dornic de a lucra intr-o echipa energica tanara, s-ar putea sa facem cunostinta!
Ce ai face la noi:
- Dezvoltarea si gestionarea portofoliului de clienti ai companiei;
- Desfasurarea activitatii de vanzare consultativa;
- Reprezentarea organizatiei in fata clientilor si a potentialilor clienti pentru emiteri de oferte de servicii, consultanta tehnica si comerciala, negocierea, incheiere si executarea acordurilor comerciale;
- Analizarea cererilor suplimentare si analizelor primite de la beneficiari, precum si propunerea unor solutii adecvate
- Elaborarea si inregistrarea ofertelor in functie de cererile clientilor;
- Identificarea si contactarea potentialilor clienti in vederea elaborarii de oferte comerciale;
- Pregatirea materialelor de prezentare a companiei, a solutiilor si serviciilor oferite;
- Analiza si identificarea nevoilor clientului;
- In cazul finalizarii vanzarii, urmarirea stadiului de executie, implementare a solutiei;
- Stabilirea si dezvoltarea unor relatii profesionale cu clientii companiei;
- Negocierea contractelor si supervizarea derularii acestora;
Cerinte
Ce vrem de la tine:
- Absolvent de studii superioare
- Experienta relevanta in vanzari in domeniul vanzarilor consultative: minim 1 an
- Cunostinte solide strategii de vanzare / de comunicare / negociere
- Cunostinte limba engleza avansat
- Capacitatea de a organiza procesele de ofertare
- Abilitati de comunicare / negociere
- Abilitate de lucru in echipa, respectarea deadline-urilor
- Capacitate de lucru in conditii de stres,
- Atentia la detalii si simt organizatoric
- Ai o bila alba daca ai la activ : cursuri de vanzari, de comunicare, cursuri de specialitate in domeniul IT sau cursuri de project management.
Oferta (bonusuri, beneficii)
- Mediu de lucru intr-o echipa tanara si entuziasta.
- Tehnologie de ultima generatie.
- Bonusuri in functie de realizari.