Anatomia CV-ului perfect
strategie marketingangajarecandidaturacvcuvinte cheie
Cautarea unui loc de munca este o aventura, iar un CV face diferenta mai ales atunci cand 24% dintre managerii de resurse umane primesc peste 50 de candidaturi pentru un singur job. Astfel, concurenta este acerba, potrivit unui studiu realizat de NowSourcing.
In acelasi timp, studiul arata ca 77% dintre managerii de resurse umane cauta potentiali angajatori cu experienta relevanta, in timp ce 48% doresc informatii referitoare la realizari, iar 41% se uita la creativitatea CV-ului.
CV-ul perfect
Studiul arata ca unul din patru recrutori primeste 50 de CV-uri pe job, iar unul din zece primeste 100 de CV-uri pe job.
Ce cauta managerii de resurse umane?
77% experienta relevanta pentru job, 48% activitati specifice, 41% creativitatea CV-ului.
In plus, importante sunt si cuvintele-cheie: 56% rezolvarea problemelor, 44% leadership, 40% comunicare orala/scrisa, 33% team-building, 31% performanta si productivitate.
Cum sa faci CV-ul mai "sexy"
1. Sumar
Incepe prin a spune recrutorului cine esti, scre despre aptitudinile si calificarile tale. Un sumar bun il scuteste pe recrutor de o poveste balbaita la interviu despre cine esti.
2. Confidentialitate
Scrie despre realizarile tale, scrie despre ce ai adus nou la fostele slujbe si cum ai facut diferenta
3. Fii atent la limbaj!
Nu incepe propozitiile cu "eu, noi, dumneavostra". Nu folosi propozitii complete. Scrie cu buline lucrurile care crezi ca ar avea un impact mare asupra recrutorului.
4. Cuvintele-cheie
Trebuie sa stii ca, de obicei, CV-urile nu sunt citite de la cap la coada. De cele mai multe ori sunt scanate de o persoana care cauta cuvinte-cheie care au legatura cu jobul oferit. Asa ca foloseste-le cu incredere!
Retine!
Un CV bun nu inseamna sa iei de bune toate sfaturile pe care le primesti.
Fiecare CV este o alta strategie de marketing.
Trebuie sa reflecte ceea ce stii, ce poti si ce vrei sa faci.