Hey, sexy marketing! Sunt Style. Gangnam Style!
gangnam stylemarketingfacebookisterie gangnam stylesucces coreean
La mai putin de sase luni de la data de 15 iulie, cand a fost lansat hitul Gangnam Style aproape a atins un miliard de vizualizari pe YouTube si a deveni cel mai vizualizat clip in luna noiembrie a acestui an.
Managerii de social media ai marilor branduri din intreaga lume au apelat la succesul coreean pentru a-si crea o campanie de marketing menita sa ii faca cunoscuti la nivel mondial, punandu-si amprenta pe clipul coorean.
Astfel, Intel a fost cel mai castigat, strategul social media, Jennifer Lashua, sustine ca "acest lucru a functionat pentru noi pentru ca am putut integra marca noastra intr-un mod in care fanii nostri au simtit ca fac parte din aceasta experienta. Este vorba despre elementele de baza ale social media, poate fi usor impartasit si usor de consumat".
Uite cum au profitat marile companii de succesul coreean al Gangnam Style pe Facebook:
Intel (SUA)
Like: 509.020
Comentarii: 13.108
Distribuiri: 41.533
Red Bull racing (UK)
Like: 47.734
Comentarii: 1.094
Distribuiri: 7.897
ICC (Dubai)
Like: 60.982
Comentarii: 3.439
Distribuiri: 15.584
Abercrombie Kids (SUA)
Like: 10.786
Comentarii: 683
Distribuiri: 5.888
Cadbury's Celebrations
Like: 20.055
Comentarii: 309
Distribuiri: 3.949
M&M's (SUA)
Like: 29.945
Comentarii: 394
Distribuiri: 2.474
Vodafone Zoozoos (India)
Like: 23.812
Comentarii: 893
Distribuiri: 3.529
McDonald's (Suedia)
Like: 3.871
Comentarii: 101
Distribuiri: 152
Nescafe Dolce Gusto (Singapore)
Like: 638
Comentarii: 9
Distribuiri: 60
Hyundai (SUA)
Like: 1.536
Comentarii: 101
Distribuiri: 375
Pizza Hut (Malaezia)
Like: 920
Comentarii: 13
Distribuiri: 134
Pepsi Next (SUA)
Like: 205
Comentarii: 1
Distribuiri: 23
ESET (Cehia)
Like: 415
Comentarii: 12
Distribuiri: 85