Cum comunici eficient prin e-mail
Alege si foloseste subiectul cu chibzuinta. Aceasta este ocazia ta de a transmite un mesaj profesionist despre tine si a lasa o prima impresie extraordinara. Alege cu grija cuvintele si asigura-te ca acest rand de deschidere este scris corect ortografic si gramatical.
Actioneaza rapid.
Cu cat destinatarul primeste mai repede a versiune refacuta, cu atat mai bine. Trimite versiunea refacuta cat mai repede posibil si include in subiect: "Rog a nu se lua in considerare documentul trimis anterior."
Mai multe articole despre acest subiect gasiti in sectiunea: Marketing
Ultimele NOUTATI
Declaratia Unica 2025. Ce trebuie sa completezi daca ai obtinut venituri din dobanzi la depozite bancare in 2024
Adevaratele valori ale Romaniei: Cine sunt liceenii care au facut istorie in SUA?
5 obiceiuri pe care orice persoana de succes le urmeaza pentru performanta maxima
Angajeaza inteligent: Cum sa pui intrebarile corecte la interviu pentru a evita surprizele neplacute
Partenerii nostri
Noua Platforma REGES: Tot ce trebuie sa stiti pentru a evita amenzile de pana la 20.000 Lei!
Control ITM. Ce documente pot fi solicitate? [LISTA COMPLETA]
Pensie facultativa. Contributia angajatorului vs contributia salariatului
Automatizarea contabilitatii primare: secretul reducerii costurilor si greselilor
D101 Grup fiscal: Termen de depunere si aspecte importante
Ce cuprind notele explicative la situatiile financiare anuale
Rolul contractului de mentenanta. Cum functioneaza si de ce este important
Cum se face inregistrarea unei firme in Registrul Comertului
Observator la Alegerile Prezidentiale 2025: acreditare, drepturi si obligatii
Te-ar putea interesa si