Companiile vor sa detina tot mai multe date despre consumatori, dar nu stiu ce sa faca apoi cu ele
companiiconsumatorimarketingpublicitateinformatiimanagement
Specialistii in marketing online si publicitate au acces la tot mai multe informatii, dar nu este suficient, potrivit analizei Digital Marketing 2.0 - 2012, realizata de compania DataXu.
Peste 350 de manageri din cadrul unor companii din management, marketing, telecom, mediul digital, IT si social media au fost intervievati si 75% dintre acestia au declarat ca informatiile obtinute vor contribui la imbunatatirea activitatii lor. Totusi, 58% dintre ei au spus ca nu au instrumentele necesare pentru analizarea acestor date culese, in timp ce 70% au apreciat acelasi lucru, referitor la datele despre consumatori.
"Stim ca Facebook, Google si alte companii de internet domina piata de informatii", a declarat cofondatorul DataXu, CEO-ul Mike Baker. Alte companii mari sunt constiente ca trebuie sa "intre in joc", dar "nu sunt pregatite, nu dispun de instruirea si instrumentele necesare, pentru a realiza acest demers".
90% dintre respondenti au declarat ca marketingul digital poate reduce semnificativ costurile de achizitie, dar 46% au subliniat ca nu dispun de instrumentele necesare, pentru a comunica aceste avantaje, catre echipa de management.
Respondentii au fost chestionati si in legatura cu cel mare obstacol in calea dezvoltarii resurselor de digital marketing. Ei au precizat ca in acest sens, resimt nevoia unei singure platforme, care sa se adreseze tuturor canalelor.
Prin intermediul resurselor sale de marketing online, DataXu incearca sa rezolve aceasta problema, dar Baker spune ca firma sa nu a reusit sa acopere toate aspectele de care au nevoie antreprenorii - ei nu vor instrumente "multi-canal", ci "omni-canal".