O statistica greu de mestecat: 81% dintre romani sufera de sensibilitate dentara si afectiuni gingivale
dantura romanisanatate oralaigiena oralazambeste romaniagsk
GlaxoSmithKline (GSK) Consumer Healthcare a anuntat lansarea celei de-a saptea editii a campaniei Zambeste Romania.
"In acest an, ne orientam atentia asupra parintilor lor si adultilor in general, intrucat datele arata ca 81% dintre romani sufera de probleme ce tin de sensibilitatea dentara si afectiunile gingivale.
Aceasta incidenta este cea mai mare din tarile Europei Centrale si de Est analizate, de aceea e vital sa facem un pas strategic si sa comunicam cu adultii despre aceste probleme orale specifice, incercand sa le insuflam un grad mai mare de responsabilitate pentru zambete sanatoase pe intreg parcursul vietii lor", a declarat Sylwia Piankowska, General Manager, GSK Consumer Healthcare, Romania si Balcani.
In ciuda numarului mare de romani afectati, potrivit studiilor, cei mai multi dintre acestia nu folosesc produse de igiena orala specializate, fie pentru ca nu percep simptomele ca apartinand unor afectiuni, fie pentru ca le accepta si atunci evita mancarurile care le produc disconfort. Statisticile mai arata ca segmentul terapeutic (sensibilitate dentara si afectiuni gingivale) a reprezentat, in 2017, doar 23% din totalul de pasta de dinti achizitionata.
Campania "Zambeste Romania" se va concentra pe actiuni menite sa informeze corect asupra problemelor de igiena orala specifice, precum sensibilitatea orala si sangerarile gingivale, dar si sa atraga atentia asupra alegerii pastei de dinti potrivite.
Campania va continua sa cladeasca o cultura a preventiei in randul romanilor, la care se adauga in acest an insuflarea unui grad mai mare de responsibilitate pentru igiena orala proprie si zambetul sanatos.
Atingand cel mai sensibil punct in problemele de igiena orala - mancarea si dificultatea de a consuma anumite alimente fara a resimti durere sau disconfort - campania va promova anul acesta o serie de retete semnate de un chef faimos din Romania, pentru a ajuta romanii sa inteleaga simptomele si modalitatile de ameliorare ale sensibilitatii dentare si problemelor gingivale.
De asemenea, pentru prima data, "Zambeste Romania" va merge la festival cu retete speciale, invitand la testarea live a sensibilitatii dintilor si a sanatatii gingiilor. Participantii care vor vizita standul "Zambeste Romania" pot primi totodata gratuit produse si sfaturi pentru o igiena orala sanatoasa.
Tot in premiera, campania are si un mini-serial cu celebritati intr-o ipostaza inedita, in care vor dezvalui din experienta lor de ingrijire speciala a zambetelor.
Totodata, GSK Consumer Healthcare va continua sa doneze 1% din vanzarile produselor de ingrijire orala inregistrate pe parcursul lunii august 2018. Fondurile vor fi donate in scopul sustinerii tratamentelor dentare pentru copiii din comunitatile defavorizate.
De la prima editie lansata in anul 2012 si pana in prezent, peste 165.000 de persoane au beneficiat direct de informatii, solutii sau produse oferite in cadrul campaniei "Zambeste Romania".
Pe parcursul ultimelor sase editii, GSK Consumer Healthcare a inlocuit peste 50.000 de periute de dinti uzate cu unele noi, vizitand mai multe orase cu programul "Rabla Pentru Periuta ta".
Peste 80.000 de copii au invatat regulile pentru o igiena orala corecta prin programul educational derulat in scoli si gradinite. Iar prin campania de responsabilitate sociala 1%, peste 58.000 de euro au fost directionati catre tratamente stomatologice pentru copiii din comunitatile rurale "Salvati Copiii".