7 criterii moderne de management al timpului
managementafacerifirme
7 criterii moderne de management al timpului
De multe ori este greu de acceptat ca, desi conduceti zeci sau sute de oameni, aveti probleme in afacerile dvs. (si chiar mari) cu gestionarea propriului timp. Dar acest fapt este cat se poate de real dintr-un motiv foarte simplu: cel mai usor ne este sa ne lasam pe ultimul loc.
Ca administratorul propriei
afaceri sunteti tentat sa va ocupati mai intai de problemele altora si abia apoi de problemele dumneavoastra. Acest lucru poate inceta daca aplicati, chiar de acum.
Cele
7 criterii simple
de planificare a timpului
pentru o buna administrare a unei afaceri sunt
descrise in cele ce urmeaza:
1. Realizati in fiecare dimineata lista cu ceea ce trebuie neaparat sa faceti.
2.
Stabiliti-va un interval orar in care nimeni, sub nici o forma, sa nu va deranjeze. In acest interval puteti rezolva problemele cu adevarat importante ale firmei pe care o conduceti.
3. Luati decizia de
a nu parasi o activitate pana cand aceasta nu este finalizata.
4. Faceti deosebirea intre
urgent si important. De foarte multe ori (uneori, de chiar prea multe ori), lucrurile urgente nu sunt neaparat importante. Reciproca nu este neaparat valabila!
5. Includeti pe lista zilnica (sau saptamanala)
activitati si actiuni pe termen lung (legate de familie, de dumneavoastra personal sau de sectorul non-business).
6. Identificati perioada de timp in care dati
randament maxim. Este inutil sa va programati intalnirile de
afaceri pana in pranz daca sunteti un om mult mai activ dupa-amiaza.
7. Transmiteti aceste criterii si directorilor din firma dumneavoastra de
afaceri!
Sfatul nostru
Orice ati face, incercati, pe cat posibil, sa scapati de stres si de presiunea timpului.
Acest lucru este posibil si daca:
- va feriti de crize in firmei dumneavoastra;
- (re)descoperiti in fiecare zi senzatia de implinire profesionala in
afaceri;
- derulati numai actiuni in
afaceri, care aduc profit firmei si, implicit, dumneavoastra personal;
- va bucurati de viata si nu tineti seama decat de lucrurile care, intr-adevar, conteaza;
- asigurati un echilibru intre personal si profesional si nu lasati ca acest echilibru sa fie distrus.
>>> Viata financiara a firmelor de pretutindeni a devenit extrem de complicata in aceasta perioada in care resursele financiare sunt limitate. Cu ajutorul consilierului tau personal Management financiar poti naviga cu succes prin apele agitate ale lumii financiare.
<<<