Noutati aduse de 2012 pentru depunerea Declaratiei 112
declaratia 112d112ministerul finantelorsalariati
Ministerul Finantelor Publice a publicat un material informativ in ceea ce priveste procedura de depunere a Declaratiei 112 conform normelor in vigoare in 2012. Astfel, documentul raspunde unor intrebari esentiale legate de depunerea declaratiei, exceptiile, depunerea trimestriala etc.
Platitorii de salarii si de venituri asimilate salariilor au obligatia sa depuna Declaratia 112 prin mijloace electronice de transmitere la distanta LUNAR, pana la data de 25 inclusiv, a lunii urmatoare celei pentru care se datoreaza contributiile
Care sunt exceptiile de la depunerea lunara a D112? Urmatorii platitori de venituri din salarii si asimilate salariilor:
a) asociatii, fundatii sau alte entitati fara scop patrimonial, persoane juridice, cu exceptia institutiilor publice, care in anul anterior au avut un numar mediu de pana la 3 salariati;
b) persoanele juridice platitoare de impozit pe profit care, in anul anterior, au inregistrat venituri totale de pana la 100.000 euro si au avut un numar mediu de pana la 3 salariati;
c) persoanele juridice platitoare de impozit pe veniturile microintreprinderilor care, in anul anterior, au avut un numar mediu de pana la 3 salariati;
d) persoanele fizice autorizate si intreprinderile individuale, precum si persoanele fizice care exercita profesii libere si asocierile fara personalitate juridica constituite intre persoane fizice, care au, potrivit legii, personal angajat pe baza de contract individual de munca, depun TRIMESTRIAL Declaratia 112 aferenta fiecarei luni a trimestrului, pana la data de 25 inclusiv a lunii urmatoare