Vodafone extinde programul de francizare
francizavodafoneprogramafaceri
Vodafone isi extinde reteaua de magazine in sistem de franciza la nivel national, astfel ca, romanii care vor sa porneasca o afacere se pot alatura acestui model de business, aplicand online pe site-ul companiei.
Programul de Franciza Vodafone este un model de business ce imbina experienta de retail Vodafone cu antreprenoriatul partenerilor de franciza.
Operatorul de telefonie are, in prezent, 19 magazine deschise in sistemul de franciza, in Bucuresti, Iasi, Cluj, Arad, Falticeni, Piatra Neamt, Medias, Sighisoara, Bistrita, Viseul de Sus, Zalau, Uricani, Comarnic, Caracal, Mizil si Targu Mures.
Doua dintre acestea sunt deja aliniate la noua identitate si noul design global al grupului Vodafone. Numarul acestora va ajunge la 50, in urmatoarele doua luni, si va continua sa creasca pe parcursul intregului an.
Magazinele din acest sistem au aceleasi standarde de imagine si calitate a serviciilor ca si magazinele Vodafone. Partenerii au acces la know-how-ul, sistemele si aplicatiile Vodafone, precum si la programele de pregatire pentru personalul de vanzari.
“Prin acest program oferim partenerilor de franciza un business la cheie sub brandul Vodafone. Ne dorim sa construim acest model de business alaturi de antreprenori locali cu o buna reputatie, experienta in domeniu, orientati spre rezultate, care au calitati demonstrate de conducere. Acestia trebuie sa dispuna de o baza de capital personal si sa-si doreasca sa dezvolte un business pe termen lung, sub marca Vodafone”, a declarat Alexandru Baloi, Director, Indirect Sales, Vodafone Romania.
Activitatea noului program este reglementata printr-un contract de franciza intre Vodafone si partener.
La intrarea in acest model de business, se percepe o taxa de franciza care variaza intre 2.500 si 15.000 de euro, in functie de factori precum tipul locatiei, suprafata, zona geografica si nivelul de investitii necesar amenajarii si echiparii spatiului comercial.
In plus, potentialul partener trebuie sa dispuna si de un capital de investitie ce porneste de la 10.000 de euro, care acopera garantia aferenta liniei de credit comercial si rulajul din primele doua luni de activitate.
Vodafone are in acest moment aproape 200 de magazine proprii si alte cateva sute de magazine detinute de partenerii exclusivi.