Vanzarile Huawei au crescut cu 36% in prima jumatate a anului 2017
smartphone huaweivanzari huaweibrand huaweigadget
Huawei Consumer Business Group a anuntat astazi rezultatele sale financiare pentru prima jumatate a anului 2017: veniturile din vanzari in primele 6 luni ale anului au crescut cu 36,2% in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut, ajungand la 105,4 miliarde yuani chinezesti CNY. Livrarile de smartphone-uri au crescut de asemenea, ajungand la 73 milioane de unitati, ceea ce reprezinta o crestere de la an la an de 20,6%.
“Compania noastra a continuat sa creasca intr-un ritm sustinut, mult mai alert decat ritmul industriei si, in acelasi timp, a reusit sa patrunda si in segmentul high-end din piete din intreaga lume. Aceasta crestere continua reprezinta atat o dovada clara a fortei brandului Huawei, cat si o recunoastere a calitatii produselor premium si inovatoare lansate de noi, care rezoneaza cu consumatorii informati din zilele noastre.”, a declarat Richard Yu, CEO-ul Huawei Consumer Business Group.
In Q1 2017, cota de piata a Huawei a ajuns la 9,8% din piata globala a smartphone-urilor, potrivit datelor furnizate de IDC. Aceasta crestere a fost influentata de o crestere semnificativa a vanzarilor pe segmentele mid si high-end in tari si regiuni cheie. Astfel, in China, Huawei a ajuns la o cota de piata de 22,1 %, iar livrarile au inregistrat o crestere cu 24% in comparatie cu anul precedent. Huawei a obtinut rezultate notabile si in Europa, unde livrarile de dispozitive au crescut cu 18% in comparatie cu anul anterior. Alte regiuni si tari in care Huawei Consumer Business Group s-a bucurat de un succes rasunator sunt: Thailanda, Malaezia, Japonia, Coreea de Sud si Rusia. Intre timp, potrivit datelor furnizate de GfK si Sino, brandul lansat de Huawei, Honor, a ocupat primul loc pentru cinci luni consecutive, din ianuarie si pana in mai, in China, in ceea ce priveste atat volumul vanzarilor, cat si veniturile din vanzari.
Huawei a crescut atat la nivel de vanzari, cat si la nivel de perceptie a brandului, astfel ca, in 2017, Huawei a ocupat locul 49 in topul BrandZ “Top 100 cele mai Valoroase branduri la nivel Global”, locul 88 in topul Forbes “Cele mai valoroase branduri din lume” si locul 40 in topul “Brand Finance Global 500 Most Valuable Brands”.
“Dispozitivele Huawei au rezonat cu consumatorii din intreaga lume datorita angajamentului nostru clar pentru calitate, expertiza si inovatie. Cu un ecosistem de produse complex, care include smartphone-uri, tablete, accesorii inteligente si, mai nou, PC-uri, consumatorii stiu ca se pot baza pe Huawei pentru a le livra tipul de experienta de utilizare pe care o asteapta de la un dispozitiv premium.”, a completat Richard Yu, CEO-ul Huawei Consumer Business Group.
In ceea ce priveste distributia produselor sale, Huawei si-a propus sa creasca reteaua globala de retail, cea in care produsele Huawei sunt comercializate, care va include 56.000 magazine pana la finalul lui 2017, o crestere de la cele 35.000 magazine existente in mai 2016. Aceste magazine reflecta imaginea premium pe care Huawei si-a construit-o in intreaga lume.
In cele 15 centre globale de cercetare si in cele 36 centre comune de inovatie, Huawei lucreaza la dezvoltarea de noi tehnologii, precum senzori, management al datelor sau procesoare Kirin, pentru a oferi clientilor sai o usurinta si mai mare in utilizare. In plus, Huawei completeaza inovatiile proprii prin colaboarea cu companii cheie din industrii conexe precum Leica, Dolby, Microsoft, Intel si Google.
Datorita acestor eforturi, Huawei va continua sa isi surprinda si sa isi incante clientii, sa seteze noi standarde in industrie si sa construiasca o lume interconectata.
Economist
Experienta: 5 ani de activitate in management si marketing