Vanzarile de smartphone-uri Huawei au crescut cu peste 21% in primul trimestru din 2017
smartphonehuawei p10cota de piatatablete
Huawei Consumer Business Group a anuntat livrarea a aproximativ 34,55 de milioane de smartphone-uri in primul trimestru al 2017, ceea ce inseamna o crestere de la an la an de 21,6%. Conform IDC (International Data Corporation), cota de piata globala a Huawei pe segmentul smartphone-urilor a ajuns la 9,8%, consolidand pozitia companiei in topul principalilor producatori de telefoane la nivel mondial.
Mai mult, in primul trimestru din 2017 Huawei a inregistrat cresteri importante in multe tari. Vanzarile Huawei au crescut cu peste 50% de la an la an, in 52 de tari, 32 dintre acestea avand o crestere de 100%. In China si Europa, livrarile de smartphone-uri Huawei si-au mentinut cresterea, cu 20%, respectiv 15%. Intre timp, in Asia de Sud si Pacificul de Sud, numarul unitatilor livrate a crescut cu peste 70%.
Suplimentar, si sectorul smartphone-urilor high-end s-a dezvoltat semnificativ, ca rezultat al vanzarilor de la nivel global in cazul modelelor P9 si Mate 9. In primul trimestru al anului, proportia smartphone-urilor de tip middle si high-range a crescut cu peste 11% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Potrivit GfK, pe segmentul high-end, cu dispozitive de 500 dolari sau peste, Huawei detinea o cota de piata de 9,7% in februarie 2017, ajungand la 10% in 9 tari, printre care China, Spania, Italia, Thailanda, Malaysia, Africa de Sud si Polonia, precum si in alte regiuni cheie.
Cel mai recent lansat flagship Huawei, Huawei P10, disponibil in peste 30 de regiuni, a devenit foarte popular printre utilizatori, la scurt timp de la lansarea din februarie 2017, datorita specificatiilor foto inedite pe care le integreaza.
De asemenea, Huawei sfideaza stagnarea vanzarilor pe piata tabletelor, reusind sa inregistreze o crestere de peste 70%, de la an la an, in ceea ce priveste unitatile livrate.
“Datorita recunoasterii la nivel global a brand-ului si a produselor Huawei, influenta Consumer Business Group pe piata brand-urilor high-end a crescut in prima parte a anului 2017”, a declarat Richard Yu, CEO Huawei Consumer Business Group.
“Mai departe, Huawei Consumer Business Group se va concentra pe consolidarea relatiei cu clientii, precum si a prezentei sale in cadrul canalelor de vanzari, branding, marketing, servicii si alte sectoare, pentru a eficientiza operatiunile si a imbunatati experienta consumatorilor. Intre timp, Huawei Consumer Business Group va continua sa dezvolte produse si inovatii bazate pe Inteligenta Artificiala. Acesti factori vor asigura utilizatorilor experiente extraordinare si vor intari rolul Huawei, de lider in livrarea tehnologiilor de ultima generatie.” a completat acesta.
Economist
Experienta: 5 ani de activitate in management si marketing