T-Mobile Austria implementeaza in cloud solutia Interactive Intelligence pentru Centrul de Contact
t-mobileaustriacloudsolutiideutsche telecomproiect
T-Mobile Austria, subsidiara a Deutsche Telekom, a ales solutia Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ) dedicata centrului de contact pentru a sustine operatiunile a 500 de agenti din doua locatii.
Platforma de solutii software IP pentru comunicatii Customer Interaction Center ® (CIC) a Interactive Intelligence a fost aleasa pentru capabilitatile flexibile, datorita disponibilitatii centrelor de date din Europa pentru optiunea de implementare in cloud, precum si celor peste 5.000 de referinte din partea clientilor la nivel global.
T-Mobile cauta tehnologii performante si cu eficienta ridicata de care sa beneficieze proprii clienti, acestea fiind cerinte critice pentru succesul canalelor de contact si al partenerilor de outsourcing pentru servicii de call center.
Platforma CIC va sustine proiectul “European Routing Platform Customer Service” (ERPCS) relansat recent de T-Mobile si creat pentru a creste flexibilitatea centrului de contact, pentru a integra campaniile outbound, a reduce costurile si pentru a adauga capabilitati de rutare non-voce.
„Avem standarde foarte inalte, iar Interactive Intelligence a depus tot efortul pentru indeplinirea acestora”, a declarat Werner Weiss, manager de proiect in cadrul T-Mobile. „Flexibilitatea platformei CIC, optiunea de implementare in cloud, precum si raportul valoare pret au fost elemente cheie pentru noi. Cu toate acestea, factorii decisivi au fost impresiile noastre extrem de favorabile, obtinute in urma vizitelor la clienti Interactive Intelligence si abordarea exemplara a companiei in planificarea proiectului”.
Finalizarea implementarii CIC este estimata pentru vara lui 2013, in proiect fiind implicate echipele de management de proiect din partea T-Mobile si Interactive Intelligence, precum si experti din diferite domenii. Echipele s-au reunit pentru a detalia cerintetele proiectului si pentru elaborarea etapelor de implementare, iar prima sesiune de instruire cu specialisti Interactive si T-Mobile deja a avut loc.