Seful Telekom Romania: Ne dorim sa devenim prima alegere ca brand de telecomunicatii
telekomcosmotenikolai beckers
Unul dintre cele mai apreciate branduri la nivel global, Telekom, nu a venit in Romania pentru locul doi pe piata de telecomunicatii.
“Ne dorim sa devenim prima alegere ca brand de telecomunicatii din Romania care te conecteaza la tehnologie, atat in viata personala, cat si in cea profesionala. Intrucat detine capabilitati si puncte forte unice, Telekom devine o optiune integrata fix-mobila pe piata romaneasca, pentru milioanele de experiente ce merita impartasite”, a declarat domnul Nikolai Beckers (FOTO), CEO Telekom Romania Communications si Telekom Romania Mobile Communications.
Telekom Romania intra pe piata cu conceptul one-stop-shop si cu unul comercial inovator. Pe o singura factura, clientii vor avea trei servicii: broadband mobil si fix, voce mobila si fixa si TV.
Mai mult, toate pachetele Telekom Romania Communications S.A. vor include acces la noul Telekom TV interactiv, sub forma de servicii web si mobile.
Claudia Nemat, Membru in Board-ul Deutsche Telekom pentru Europa si Tehnologie, a declarat “Adaugarea Romaniei pe harta Magenta este un pas firesc in extinderea amprentei Deutsche Telekom in Europa. Este in linie cu strategia noastra de a oferi cea mai buna experienta pentru clienti, prin leadership in tehnologie. Ca furnizor de top in Europa, vom aduce experienta si abilitatile noastre pe piata romaneasca. Suntem puternic implicati in sustinerea Telekom Romania si vom contribui semnificativ la societatea romaneasca”.
Noua experienta oferita de Telekom TV va include trei beneficii: 1. multi-screen pentru fiecare, indiferent de dispozitivul utilizat; 2. continut exclusiv pentru sute de ore de divertisment; 3. o experienta TV personalizata, intrucat Telekom TV ofera clientilor control complet asupra a ceea ce vor sa vada si asupra momentului cand vor sa urmareasca programul favorit.
Lista completa a beneficiilor Telekom TV va fi disponibila in viitorul apropiat. Pentru comunitatea de afaceri din Romania, conceptul One Stop Shop al Telekom aduce si un punct unic de contact pentru toate nevoile de comunicare: un portofoliu complet de solutii fixe si mobile, aplicatii si solutii IT integrate, plus o variata gama de echipamente IT&C.
Brand-ul Telekom intra pe piata si ca un furnizor pentru servicii integrate destinate clientilor companii. Incepand de maine, 13 septembrie 2014, unul din doi romani care folosesc in prezent servicii Romtelecom sau COSMOTE Romania vor deveni utilizatori ai Telekom Romania si cele doua companii vor intra oficial in familia internationala Telekom.