Accesul in timp real la datele despre clienti creste performantele companiilor
Solutia SAP® Customer Relationship Management integrata cu platforma SAP HANA® va creste performantele companiilor de-a lungul principalelor procese de business derulate in cadrul organizatiilor. Principalele beneficii in urma implementarii solutiei SAP CRM pe platforma SAP HANA este data de posibilitatea adoptarii deciziilor in timp real, accelerarea proceselor de business, cresterea productivitatii si imbunatatirea eficientei sistemului IT.
De altfel, SAP a anuntat transferul propriului sistem CRM pe platforma de in-memory computing SAP HANA intr-un timp record, de doar 2 luni si jumatate. In prezent, peste 18.000 de utilizatori acceseaza concominent noul sistem SAP. Astfel, acestia pot obtine informatii critice de business in timp real, pot creste productivitatea si performantele companiei si imbunatati procesul decizional.
„Migrarea solutiei SAP CRM pe platforma SAP HANA a fost primul pas. Dispozitivele mobile, precum smartphone-urile si tabletele sunt larg utilizate in cadrul SAP, acestea fiind preferate de angajati si pentru accesarea informatiilor despre clienti”, a declarat Oliver Bussmann, Chief Information Office, SAP. „Din acest motiv, este extrem de important pentru noi sa integram sistemul SAP CRM impreuna cu platforma SAP HANA in strategia mobila a companiei”.
SAP extinde capabilitatile solutiei SAP Customer OnDemand pentru o mai buna fidelizare a consumatorilor
SAP a extins capacitatile solutiei SAP® Customer OnDemand, care permite organizatiilor sa-si cunoasca mai bine consumatorii finali si astfel sa-i fidelizeze mai usor fata de produsele acestora. Noua solutie combina avantajele tehnologiilor mobile, a celor in cloud si a celor dedicate retelelor sociale cu informatii esentiale despre consumatori si despre procesul de achizitie, astfel incat SAP Customer OnDemand plaseaza consumatorul in mijlocul strategiei comerciale a companiilor. Fiind dedicata in primul rand departamentelor de marketing, vanzari si servicii, SAP Customer OnDemand cuprinde specificatii ale solutiilor SAP® Sales OnDemand, SAP® Service OnDemand, SAP® Social OnDemand si a aplicatiei SAP® Social Media Analytics, dezvoltata de NetBase.
Cu ajutorul SAP Customer OnDemand, SAP asigura specialistilor de marketing, vanzari si servicii din orice organizatie un mediu de lucru colaborativ, in care sa acceseze date si statistici despre comportamentul consumatorului, astfel incat sa creeze o noua experienta de consum pentru acestia. In plus, noile capabilitati offline pentru aplicatia SAP Customer OnDemand pentru iPad permite agentilor de vanzari accesul la informatii complete despre comportamentul consumatorului, indiferent de locatia acestora.