Romsys digitalizeaza interactiunea cu clientii prin lansarea unei aplicatii mobile
romsysdigitalizare
Romsys, membra a holdingului austriac New Frontier Group si unul dintre primii trei integratori din Romania, a lansat recent aplicatia mobila Customer Satisfaction Survey, disponibila atat in AppStore, cat si in Google Play, prin care evalueaza gradul de satisfactie al clientilor.
Lansarea aplicatiei face parte din strategia companiei de digitalizare a produselor si serviciilor proprii, orientare abordata odata cu implinirea a 20 de ani de activitate pe plan local. Ideea lansarii unei astfel de aplicatii a venit ca urmare a viziunii inovative a companiei, orientata spre digitalizare, si a dorintei acesteia de a-si imbunatati serviciile, oferind totodata sprijin comunitatilor defavorizate.
„In tarile dezvoltate, accesul la apa potabila este ceva normal, de aceea de multe ori nu realizam importanta acesteia in viata de zi cu zi. Romsys si-a luat angajamentul de a fi un membru activ si responsabil in cadrul comunitatilor in care isi desfasoara activitatea si nu numai, de aceea pentru acest an a ales programul Water for the World™ pentru a-si aduce contributia in construirea unei lumi mai bune”, a declarat Irina Olanescu, Marketing & Innovation Director Romsys.
Conform unui raport de monitorizare intocmit de Organizatia Mondiala a Sanatatii si UNICEF, in lume inca exista aproximativ 780 milioane de oameni care nu au acces la apa potabila si aproximativ 2,5 miliarde de oameni care nu beneficiaza de conditii sanitare potrivite.
Astfel, in conformitate cu obiectivul programului Water for the World™ si pentru a face un pas inainte in procesul de digitalizare, aplicatia Romsys permite evaluare a gradului de satisfactie a clientilor prin intermediul unui chestionar interactiv, iar pentru fiecare chestionar completat compania doneaza suma de 10 euro fundatiei care se ocupa de derularea programului.
Foto: Wikipedia.