Okian lanseaza platforma Frisbo, investitia de 500.000 euro care ar trebui sa ruleze comenzi de 1 milion euro in primul an
frisbookianbilbioteca
Okian lanseaza Frisbo, prima platforma de e-fulfillment din Romania, care ar trebui sa ruleze in primul an comenzi in valoare de peste 1 milion de euro.
Firma preia gestionarea a doua magazine online: Leonardo.com.ro si Okian.ro, potrivit unui comunicat de presa.
Okian, unul dintre principalii comercianti de carte din Romania, reprezentant al celui mai mare grup educational din lume, Pearson Education, a lansat Frisbo, prima platforma de e-fulfillment de pe piata locala.
Investitia se ridica la peste 500.000 de euro. Inca de la lansare, Frisbo preia gestionarea a doua magazine online: recentul lansat Leonardo.com.ro si magazinul de carte Okian.ro, alaturi de noua sa extindere in SUA, Okian.com.
E-fulfillment este serviciul prin care un operator preia tot procesul de onorare a comenzilor in numele unui magazin online, de la depozitare, la preluare de comenzi, impachetare si livrare sau chiar gestionare website, bazandu-se pe sisteme cloud de gestiune, raportare si urmarire a comenzilor.
Cu sediul central in Brasov, Frisbo detine o infrastructura de 1.400 de metri patrati din care isi propune sa deserveasca mai multe magazine online.
„Pregatim de un an acest moment, iar munca nu a fost usoara. Am construit o hala, am implementat un sistem ERP si un sistem de analiza (Business Intelligence) cloud pentru a permite oricarui client Frisbo sa se conecteze la ele. Am pregatit un departament de custommer service capabil sa preia comenzi in numele oricarui magazin online si un sistem de gestiune in depozit capabil sa livreze optim din multiple gestiuni”, a declarat Bogdan Colceriu, CEO Frisbo.
In primul an de la lansare, reprezentantul Frisbo estimeaza ca doar pentru cele doua magazine din portofoliul actual va rula comenzi in valoare de peste 1 milion de euro.
Foto: Wikimedia.