Noi planuri de investitii pentru Entersoft SA
entersoftbursasocial crmcomert electronicdubai
Dupa 12 ani de activitate pe piata aplicatiilor de business, Entersoft SA anunta planurile de investitii pentru urmatorii trei ani. Strategia companiei-mama a Entersoft Romania include trei obiective-cheie: continuarea investitiilor in cercetare si dezvoltare tehnologica, crestere dinamica in pietele verticale si consolidarea prezentei externe.
Pentru atingerea acestor obiective, bugetul total prevazut pentru investitiile in cercetare si dezvoltare, in perioda 2014-2016, este estimat sa ajunga la 5 milioane euro.
Extinderea departamentului R&D a inceput deja, cu o crestere planificata a numarului de angajati cu 50%.
Noile produse se vor focaliza pe adaugarea de valoare, cresterea competitivitatii si sustinerea cresterii clientilor internationali ai Entersoft. Concret, produsele aflate in extindere si dezvoltare sunt Marketing CRM, Social CRM, Merchandizing, Segmentation Analysis, E-Commerce, Warehouse Management System etc.
Mai mult, toate produsele de baza ale companiei vor fi livrate atat pentru a fi instalate local (on premises), cat si din cloud sau in regim de Software ca Serviciu (SaaS) pentru a oferi un nivel mai mare de flexibilitate.
Departamentul R&D al Entersoft a finalizat deja dezvoltarea versiunii a cincea a Entersoft Business Suite. Produsul de baza al Entersoft vizeaza imbunatatirea abilitatii clientilor de a derula afaceri internationale, cu module care permit operarea eficienta pe pietele externe.
Planurile de dezvoltare ale Entersoft au in vedere si intensificarea activitatii pe verticale economice precum productie, transporturi, institutii private de invatamant, cu solutii si produse care vor aduce clientilor valoare adaugata in cresterea competitivitatii.
Extinderea internationala a fost un obiectiv cheie pentru Entersoft inca de la inceput.
Alaturi de Atena, compania opereaza birouri la Sofia si Bucuresti, iar din septembrie 2014 si in Dubai, dupa doi ani de prezenta prin parteneri locali. In mod curent, 13% din totalul veniturilor sunt generate din piete externe.
Entersoft este listata la Bursa din Atena si in ultimii ani a achizitionat companii precum Nova Consulting, Retail Link, Cardisoft si Alpha Software Solutions, pentru a-si consolida pozitia in servicii, comert electronic, solutii informatice pentru educatie si sector public.