NASCAR ambaleaza motoarele alaturi de HP
nascarprogramhpmotoareamericainovatie
Conform unui nou acord, NASCAR a numit HP Partener Oficial pentru Tehnologie, evidentiind astfel angajamentul comun asumat pentru accelerarea inovatiei si adoptarea tehnologiilor de ultima ora in cadrul NASCAR. Prin intermediul acestei noi aliante, NASCAR va dezvolta platforma Fan and Media Engagement Center (FMEC), care permite organizatiei sa raspunda in timp real la mediile traditionale, digitale, radio&TV si mediile sociale.
De asemenea, NASCAR va deveni membru al Programului HP Customer Lighthouse, care ii va asigura accesul la cele mai noi tehnologii HP. Beneficiind de accesul la portofoliul complet de produse si servicii al HP, NASCAR isi poate atinge obiectivul de a folosi tehnologiile pentru a imbunatati industria curselor de masini.
”Fluxul continuu de noutati, noile modele de livrare a continutului si mediile sociale schimba modul in care fanii interactioneaza cu sportul nostru”, a spus Jim O’Connell, director de vanzari, NASCAR. ”Colaborarea excelenta dintre NASCAR si HP pentru platforma Fan and Media Engagement Center, care a facilitat dezvoltarea dimensiunii sociale a companiei, ne va permite sa folosim tehnologiile de ultima generatie pentru a aduce cursele sportive la nivel urmator.”
HP a inceput colaborarea cu NASCAR in iunie 2013 pentru a crea centrul media FMEC. Centrul se bazeaza pe solutia HP Interactive Media Command Center si dispune de o solutie integrata esentiala pentru succesul companiei. Centrul media FMEC utilizeaza portofoliul vast de produse si servicii al HP, care include servere, monitoare, software de aplicatii pentru indicii analitici HP Autonomy si servicii partajate. Aceasta solutie ajuta NASCAR sa analizeze opiniile clientilor, sa identifice problemele care pot aparea si sa identifice potentiale subiecte care sa genereze informatii valoroase pentru actvitatea organizatiei.
”Ca reprezentant al sportului cu cei mai multi spectatori din lume, NASCAR trebuie foloseasca cele mai noi tehnologii pentru a putea inova si a livra o experienta interactiva si placuta fanilor sai din intreaga lume”, a spus Charles Salameh, Vicepresedinte Comunicare, Media si Divertisment pentru regiuni din America, HP. ”Fiind singura companie care poate asigura accesul la un portofoliu atat de variat de produse si servicii, HP va colabora cu NASCAR pentru a ajuta acest sport sa foloseasca si sa accelereze inovatia.”