LG lanseaza campania Play & Share pentru noul G2
lg g2smartphonecampaniibluetooth lgcadougoogle play
LG Electronics (LG) a lansat astazi campania Play & Share LG G2, o campanie interactiva online care le ofera consumatorilor oportunitatea de a vedea care sunt cele mai noi caracteristici ale celui mai recent smartphone LG inainte ca dispozitivul sa fie disponibil publicului larg.
LG G2 a fost dezvoltat folosind un design inspirat de oameni, pornind de la preferintele consumatorilor, asa cum este cazul pentru majoritatea inovatiilor. Play & Share LG G2 va permite consumatorilor sa testeze noul LG G2 fara sa fie nevoiti sa viziteze un magazin de profil. Astfel, consumatorii vor avea sansa de a vedea cele mai importante caracteristici ale noului LG G2, urmatoarele functii fiind demonstrate virtual:
-KnockON opreste si porneste dispozitivul atingand ecranul de doua ori;
-Audio Zoom iti permite, in timpul inregistrarii video, sa te concentrezi pe
anumite sunete;
-Camera de 13MP cu Stabilizator de Imagine Optic este dotata cu o
tehnologie care previne fotografierea neclara, astfel permitand imagini mai clare, mai luminoase si mai precis realizate in miscare sau intr-un mediu intunecat;
-Guest Mode protejeaza intimitatea celui ce detine telefonul, afisand numai aplicatii preselectate cand vizitatorii au acces la telefon prin intermediul un sablon de deblocare secundar;
-Capture Plus permite salvarea unei pagini intregi intr-o singura imagine, chiar daca pagina este mai mare decat ecranul in sine;
-QuickRemote confera LG G2 abilitatea nu numai de a controla anumite dispozitive casnice, dar si de a prelua functiile telecomenzilor conventionale si poate fi personalizat pentru a opera dispozitive multiple folosind o amplasare flexibila si taste multiple.
Participantii in campania interactiva online pot castiga premii folosindu-se de retelele sociale, precum Facebook si Twitter, premiile constand in noul LG G2, casca bluetooth LG si card-uri cadou Google Play Store.
Campania ‘Play & Share LG G2’ se va desfasura intre 21 august si 11 septembrie 2013. Site-ul campaniei http://g2-event.LGmobile.com e realizat in sapte limbi: engleza, spaniola, franceza, portugheza, chineza, japoneza si coreeana.