Interactive Intelligence lanseaza o solutie care va facilita centrelor de customer service realizarea de aplicatii mobile
interactive intelligencesolutiicentrecustomer serviceaplicatii mobilecosturi
Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), furnizor global de solutii integrate pentru comunicatii de business, lanseaza Interaction Mobilizer â„¢, o noua platforma software care permite centrelor de suport clienti sa implementeze rapid aplicatii pentru dispozitive mobile si site-uri de socializare.
"Tot mai multi utilizatori de telefoane mobile din Europa Centrala si de Est detin un smartphone, ceea ce inseamna ca tot mai multi dintre acestia vor cere mijloace mai eficiente de a intra in contact cu centrele de suport clienti direct de pe aceste terminalele. Am dezvoltat Interaction Mobilizer pentru a ajuta companiile sa implementeze mai rapid aplicatii mobile si astfel sa ofere clientilor servicii de suport complete", a explicat Marcin Grygielski, Territory Manager pentru Europa de Est.
Potrivit raportului CEE Telco Industry 2011, un studiu international desfasurat in 15 state din Europa Centrala si de Est pe un esantion de peste 15.000 de respondenti, aproximativ 14% dintre utilizatorii de telefoane mobile din regiune detin un telefon inteligent, in timp ce in Romania procentajul este de circa 8%.
Interaction Mobilizer™ permite organizatiilor sa furnizeze aplicatii mobile pentru clientii care utilizeaza telefoane cu diverse sisteme de operare precum iOS, Android sau Windows. De asemenea, noua solutie faciliteaza dezvoltarea si implementarea de aplicatii pentru orice dispozitiv mobil, dar si pentru site-uri de socializare. In plus, prin functionalitatile de social media pe care noua solutie le detine, aceasta permite autentificarea utilizatorului si prin intermediul contului de Facebook.
Organizatiile care utilizeaza Interaction Mobilizer™ isi pot personaliza solutiile mobile si le pot distribui prin intermediul magazinelor de aplicatii (Android, Apple, Google sau Microsoft) sau pe site-urile proprii.
"Pe fondul reducerii costurilor si a extinderii ofertei de servicii de suport, tot mai multe companii furnizeaza aplicatii de self-service prin intermediul dispozitivelor mobile. Cu toate acestea insa, apreciez ca aproximativ doua treimi dintre clientii care utilizeaza astfel de aplicatii mobile ajung in final sa intre in contact cu un agent din centrul de suport. Prin urmare, furnizarea de servicii de suport clienti prin intermediul dispozitivelor mobile trebuie sa imbine atat utilizarea in regim de self-service, cat si asistenta acordata de catre un agent specializat", a apreciat Richard Snow, vicepresedinte in cadul companiei de consultanta Ventana Research.
Din perspectiva clientilor finali, Interaction Mobilizer™ imbina utilizarea unei aplicatii mobile de self-service cu asistenta directa, acestia avand posibilitatea de a fi contactati la cerere de catre un reprezentant al centrului de suport si sa fie informati in mod periodic asupra solicitarii. Versiunile viitoare ale solutiei vor permite interactiunea prin chat, mesagerie text sau video.
In acelasi timp, informatii precum numele clientului, tipul dispozitivului folosit, ce servicii sau produse utilizeaza acesta sau chiar coordonatele GSP de unde clientul a lansat cererea sunt tranferate agentului din centrul de contact. Solicitarile pot fi prioritizate si distribuite in functie de specializarea agentului si odata creata conexiunea cu clientul, toate aceste informatii sunt disponibile pe ecranul operatorului.
"In Europa Centrala si de Est, respectiv si in Romania, companiile de bunuri de larg consum care sunt foarte active pe retele de socializare, precum Facebook, dar si companiile care au clienti obisnuiti cu utilizarea dispozitivelor mobile, vor putea beneficia de astfel de solutii pentru a putea furniza servicii de suport clienti cu ajutorul aplicatiilor mobile", a adaugat Marcin Grygielski.
Solutia Interaction Mobilizer™ este ideala pentru companiile de dimensiuni medii si mari si este furnizata la nivel international atat de catre departamentul propriu de vanzare al Interactive Intelligence, dar si de cei peste 300 de distribuitori ai companiei.
Pana la sfarsitul lunii iunie, solutia va fi disponibila in toate statele vorbitoare de limba engleza, urmand ca Interactive Intelligence sa dezvolte Interaction Mobilizer™ si pentru state din America Latina, Europa, Orientul Mijlociu, Africa si Asia.