Huawei, pe locul 40 in topul celor mai valoroase branduri din lume
huaweismartphonebrandhuawei mate 9
Brand Finance a clasat Huawei pe locul 40 in topul celor mai valoroase companii din lume in 2017, urcand astfel 7 locuri fata de pozitia ocupata anul trecut.
Utilizand expertiza castigata in materie de retele mobile si echipamente, Huawei a reusit sa devina unul dintre liderii mondiali in furnizarea de solutii IT&C si al treilea cel mai mare producator de smartphone-uri din intreaga lume.
Dupa un an 2016 incununat cu succes, datorita investitiilor continue in cercetare si dezvoltare, dar si popularitatii telefoanelor lansate, precum cele din gama P: P9, P9 Plus si P9 lite, Huawei si-a mentinut parcursul ascedent de la inceputul anului, dovada fiind premiile castigate in cadrul CES 2017, mai ales pentru modelul Mate 9.
In plus, locul 40 in topul Brand Finance nu este singura recunoastere globala a valorii brandului: Huawei a ocupat locul 72 in “Top 100 cele mai valoroase branduri la nivel global”, realizat de Interbrand, locul 50 in “Top 100 cele mai valoroase branduri la nivel mondial”, realizat de Brand Z, si a primit distinctia “Best Consumer Electronics Brand” in clasamentul realizat in China de catre compania GfK, “Best Brands 2016”.
Topul realizat de Brand Finance stabileste valoarea unui brand la nivel global, utilizand metodologia Royalty Relief, care analizeaza cat este dispusa o companie sa plateasca pentru licenta de brand, in cazul in care nu ar detine brandul respectiv. Aceasta abordare implica estimarea veniturilor viitoare atribuite brandului si calcularea unei rate privind cesiunea drepturilor de autor percepute pentru utilizarea marcii.
Topul complet al celor mai valoroase branduri in 2017 poate fi consultat aici>>
Economist
Experienta: 5 ani de activitate in management si marketing