Huawei incepe noul an in forta si adauga un nou record in portofoliul sau
huawei p9huawei p9 plussmartphonedual sim
Inaintea discursului oficial al lui Richard Yu, CEO al Huawei Consumer Business Group (CBG) din cadrul editiei de anul acesta a targului de tehnologie CES, compania a anuntat ca au fost livrate mai mult de 10 milioane de smartphone-uri Huawei P9 si P9 Plus la nivel global, realizare ce stabileste un nou record pentru companie: prima serie care a fost livrata in peste 10 milioane de unitati.
Mai mult decat atat, daca, la nivel global, piata de smartphone-uri a avut o evolutie lenta in 2016, Huawei P9 si P9 Plus au obtinut rezultate impresionante pe segmentul premium, confirmand astfel interesul din ce in ce mai crescut pentru produsele Huawei.
Lansate in luna aprilie 2016, smartphone-urile cu sistem dual-camera, Huawei P9 si P9 Plus au fost primele smartphone-uri high-end din portofoliu Huawei care au fost dezvoltate in colaborare cu legendarul brand german in industria optica, Leica Camera AG. Acest parteneriat amplu a stabilit deja noi repere in ceea ce priveste tehnologiile avansate integrate in camera foto a unui smartphone.
Huawei P9 si P9 Plus au fost foarte apreciate pe piata smartphone-urilor la nivel mondial. Livrarile globale de P9 au depasit 2,6 milioane in doar sase saptamani de la lansarea lui globala, iar dupa opt luni, Huawei P9 si-a mentinut popularitatea, castigand recunoastere atat din partea expertilor, cat si din partea consumatorilor din intreaga lume, care s-au bucurat de experiente de fotografiat uimitoare, de un design premium si de performante de top.
In plus, in afara castigarii unor importante premii din industrie, precum cel acordat de EISA - European Consumer Smartphone 2016-2017 si cel obtinut la editia CES Asia - Best Personal Computing Device, Huawei P9 a primit, deasemenea, aprecieri de la sute de publicatii internationale renumite.
Datorita popularitatii uriase obtinute de P9 si P9 Plus, precum si a succesului inregistrat de gama Mate, reprezentata de modelele Mate 8 si Mate 9, Huawei face progrese semnificative pe piata globala a smartphone-urilor high-end. Astfel, in al treilea trimestru din 2016, Huawei a livrat 33,59 milioane de smartphone-uri, in crestere cu 23% fata de anul precedent, dispozitivele mid spre high-end reprezentand aproximativ 44% din totalul livrarilor. Cota de piata Huawei este in acest moment de peste 15% in 30 de tari si de peste 20% in 20 de tari. Compania a facut, de asemenea, progrese vizibile pe piete-cheie, precum Marea Britanie, Franta sau Germania.
Notorietatea de brand la nivel global a companiei Huawei a continuat sa creasca odata cu performantele obtinute. In 2016, Huawei s-a clasat pe locul 72 in “Top 100 cele mai valoroase branduri la nivel global”, top realizat de Interbrand, urcand 16 locuri in comparatie cu locul ocupat in anul 2015.
De asemenea, Huawei a fost din nou inclusa in primele 100 cele mai valoroase branduri la nivel mondial, in topul realizat de Brand Z, clasandu-se pe locul 50 si urcand astfel 20 de pozitii fata de anul 2015, cand s-a clasat pe locul 70.
In plus, in luna noiembrie, Huawei a fost numit “Best Consumer Electronics Brand” in clasamentul realizat in China de catre compania GfK, “Best Brands 2016”, bazat pe un sondaj in randul consumatorilor din aceasta tara.
Foto: pixabay.com
Economist
Experienta: 5 ani de activitate in management si marketing