„In viziunea Ericsson pentru o Societate Conectata estimam ca vor exista 50 de miliarde de dispozitive conectate prin broadband sau cloud”, a declarat
Per Borgklint (FOTO), Senior Vice President si Head of Business Unit Support Solutions, Ericsson. „Viitorul distributiei de continut video va avea un impact similar serviciilor de voce asupra comportamentului consumatorilor finali. Achizitia Microsoft Mediaroom contribuie la pozitionarea companiei Ericsson ca lider in furnizarea de continut TV de oriunde, cu peste 40 de clienti companii, care deservesc peste 11 milioane de gospodarii. In plus, Ericsson va beneficia de competentele si experienta unora dintre cei mai talentati oameni din domeniul distributiei de IPTV”, a adaugat Per Borgklint.
Piata globala de IPTV va avea estimativ 76 de milioane de abonati in 2013 si va produce venituri de 32 de miliarde de dolari, iar in 2015 este preconizat ca va atinge 105 milioane de abonati si venituri de 45 de miliarde de dolari.
„Microsoft Mediaroom este lider in materie de distributie a continutului video, implementat alaturi de cei mai mari operatori de IPTV. Aptitudinile si experienta oamenilor de la Mediaroom, alaturi de serviciile complete pe care le ofera Ericsson, vor pozitiona Ericsson ca lider al industriei”, a concluzionat Per Borgklint.
Intregul portofoliu de solutii media pentru TV si furnizarea de continut video al companiei Ericsson impreuna cu o atentie sporita fata de nevoile consumatorilor vor constitui baza pentru furnizarea unor servicii de inalta calitate. Importanta dezvoltarii capacitatilor de distributie video pentru consumatorii finali va creste pe masura ce vor exista tot mai multi detinatori de smartphone-uri si pe masura ce vor fi implementate din ce in ce mai multe retele LTE.
„Suntem mandri sa fim numarul unu pe piata de distributie IPTV prin intermediul Mediaroom”, a afirmat Tom Gibbons, Corporate Vice President of Microsoft Corporation. „Portofoliul complementar de servicii TV si retele de comunicare al companiei Ericsson va ajuta la cresterea si dezvoltarea Mediaroom. Ericsson este va deveni astfel si un partener strategic valoros pentru operatorii si furnizorii de servicii TV din intreaga lume, pe masura ce piata de distributie IPTV va evolua”, a mai mentionat Tom Gibbons.
Aceasta achizitie va consolida pozitia de lider a companiei Ericsson in industria media, oferindu-le consumatorilor o experienta cu adevarat unica pentru consumul de continut TV prin internet.
Acordul este supus in momentul de fata aprobarilor uzuale de reglementare si a altor conditii dintre parti. Mediaroom va fi incorporata in divizia de Business Unit Support Solutions a companiei Ericsson.