ePayment a devenit PayU Romania
epaymentpayuplati on linebanci
Incepand de astazi, ePayment, principalul furnizor de solutii de plata online din Romania, a devenit PayU Romania, aceasta fiind ultima etapa a procesului de rebranding inceput acum sase luni.
Cristian Herghelegiu, Country Manager PayU Romania, a aratat ca PayU este un nume nou, dar si o promisiune facuta tuturor partenerilor: clienti, cumparatori finali, banci, organizatii de carduri.
PayU va oferi companiilor partenere din mediul online noi posibilitati de incasare si noi servicii care sa le ajute sa isi dubleze veniturile din vanzarile pe Internet in urmatorii ani.
Cu operatiuni in Europa Centrala si de Est, grupul PayU va oferi magazinelor online din Romania, atat servicii si metode noi de plata care sa sustina cresterea comertului electronic, cat si oportunitati de crestere a afacerilor, atat prin acces la resursele si experienta grupului, cat si prin facilitarea extinderii in pietele internationale, acolo unde grupul este prezent.
Lansarea noului brand este marcata de debutul campaniei "Fii Ambasador PayU!" care se va derula intre 23 si 29 ianuarie, online si offline. Obiectivul campaniei este informarea cat mai multor cumparatori online despre schimbarea de brand.
Campania are ca mesaj central ePayment devine PayU si este sustinuta prin intermediul a 22 de Ambasadori PayU, clienti PayU Romania care pun la bataie creativitatea echipelor de marketing si comunicare pentru promovarea noului brand PayU in schimbul posibilitatii de a castiga unul dintre cele trei premii dedicate celor mai buni ambasadori, in valoare totala de 22.000 de euro.
La finalul campaniei, dupa evaluarea cantitativa si calitativa a campaniilor tuturor celor 22 de Ambasadori, vor fi acordate: Marele premiu, in valoare de 15.000 de euro, Premiul juriului pentru creativitate, in valoare de 5.000 de euro si Premiul PayU in valoare de 2.000 de euro. Castigatorii vor fi anuntati pe 13 februarie 2012.