Editorial Ana Tudor: Cine raspunde pentru un produs deteriorat la transport: curierul sau expeditorul?
reparatii telefoaneservice electroniceserviciiafaceri
Ziua fara cafea incepe cu ecranul spart al telefonului mobil. Nici marti, nici 13, doar ghinion. Mai ales daca pui la socoteala ca telefonul nu are nici o luna de la achizitie, ai putea spune curat ghinion!
Noroc totusi ca s-a intamplat in weekend, am avut ceva mai mult timp la dispozitie pentru a ma documenta, citi referinte si identifica cel mai potrivit service de produse electrice care mi-ar putea rezolva problema intr-un timp relativ scurt.
Am apelat la acelasi concept de
"Reparam ce bagi in priza" despre care a fost relatata o alta intamplare pe care o puteti citi
AICI.
Angajatii service-ului au fost extrem de receptivi si amabili si au raspuns solicitarii mele imediat. Ba chiar mi-au promis ca voi fi contactata de cineva de la agentia de curierat cu care lucreaza pentru a trimite telefonul la reparat cat mai repede.
De aici, povestea e lunga, Bucurestiul e mare, concertele din centru intrerup circulatia care oricum e cum e (orice bucurestean intelege!). Ideea e ca dupa aproximativ o saptamana am reusit intr-un final sa ma intalnesc cu curierul, sa ii predau coletul, ambalat frumos in cutie, infoliat bine sa nu pateasca ceva pe drum. Ajunge la service, aflu ca a fost reparat si ca urmeaza sa imi fie returnat.
Ajunge curierul, dupa alte cateva zile, ii platesc taxele de transport, desfac coletul (o punga mare) si gasesc o cutie desfacuta, nici macar infasurata cu scoci. Mi-am spus ca nu e cazul sa devin paranoica, probabil ca este totul in regula. Scot telefonul, incerc sa il deschis si surpriza: nu i se aprinde ecranul (care functiona chiar si cand era spart, inainte de a-l trimite la reparat!).
Sun inapoi la firma de curierat si explic ce s-a intamplat.
"Ne pare rau, noi nu raspundem pentru pierderi, deteriorari sau pagube provocate de vicii ascunse prin ambalare de catre expeditor", se aude de la celalalt capat al firului.
Sun apoi la service-ul care a reparat telefonul, macar sa le atrag atentia ca au uitat sa impacheteze corespunzator un colet, care, nu a mai ajuns ok la destinatie.
Le pare rau, dar de la ei coletul a plecat "in stare buna".
Si in cazul asta ce se intampla? Cine raspunde pentru un produs avariat la transport: curierul sau expeditorul?
Raspunsul e simplu: Nimeni!
Si da,
Serviciile ne omoara, asa cum scrie in titlul editorialului pe care il puteti citi
AICI.
Editorialist Manager.ro
9 ani de experienta in domeniul editorial
adresa de email:
mariat@rs.ro