Cum puteti lua legatura DIRECT cu SEFUL Protectiei Consumatorilor din Romania: e simplu, pe WhatsApp
numar whatsapp anpcreclamatii whatsapp anpcreclamatii anpc
La fel ca si alte institutii ale statului, si Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) incearca sa se modernizeze si sa imbunatateasca metodele de comunicare cu cetatenii platitori de taxe si impozite. Acum, consumatorii pot sesiza ANPC, pentru urgente, la un numar de WhatsApp.
Pentru a fluidiza comunicarea directa cu consumatorii din toata tara,
Horia Constantinescu, presedintele ANPC a infiintat un numar special de telefon, folosit exclusiv pentru mesaje in aplicatia WhatsApp.
Numarul de telefon, pentru aplicatia WhatsApp, este 079 021 9551.
"Am infiintat acest numar special, care se va afla in permanenta la mine, pentru a putea fi cat mai aproape de consumator si a ma putea implica personal in gestionarea situatiilor urgente care pot aparea si care vor fi semnalate astfel", a declarat Constantinescu.
La acest numar, care nu va folosi functia de apel video sau cu voce, sunt asteptate mesajele scrise si imaginile care sa sesizeze nereguli cu caracter de urgenta in raport cu respectarea drepturilor consumatorilor, de pe intreg cuprinsul tarii.
Mai exact, este vorba despre primirea unor facturi foarte mari, nereale, la energie electrica si gaze naturale, cazuri de debransari, pentru neplata a unor facturi gresite la energie inca necorectate, precum si situatii urgente care pun in pericol sanatatea consumatorilor.
Mesajele trimise pe WhatsApp nu inlocuiesc reclamatiile realizate in mod curent
Comisarii ANPC vor selecta, dintre toate mesajele urgente primite de la consumatori, pe cele care se afla in competenta legala de solutionare a institutiei si le vor da curs.
ANPC precizeaza ca mesajele trimise pe numarul special nu inlocuiesc reclamatiile realizate in mod curent.
Primirea reclamatiilor de la consumatori se face la sediile Comisariatelor Judetene pentru Protectia Consumatorilor sau la Comisariatul pentru Protectia Consumatorilor al Municipiului Bucuresti, in functie de raza teritoriala in care isi desfasoara activitatea operatorul economic reclamat.
Reclamatiile se fac in format scris - transmise prin posta - in format electronic sau se depun personal, pentru solutionarea acestora urmandu-se procedura prevazuta de lege.