Cum incearca Samsung sa-i cucereasca pe utilizatorii de iPhone
ultimate test drivecampanie samsungcota de piata samsungiphonegalaxy s6
In schimbul unui singur dolar, Samsung le ofera celor care folosesc iPhone posibilitatea de a testa unul dintre cele mai noi telefoane.
Campania de promovare a Samsung se numeste "Ultimate Test Drive".
In timpul campaniei, cine este dispus sa plateasca un dolar american, poate testa, timp de 30 de zile, unul dintre telefoanele Samsung Galaxy S6 Edge, S6 Edge Plus si Note 5.
Campania este valabila doar pentru utilizatorii de iPhone, nu si pentru cine are un dispozitiv mobil cu sistem de operare Windows sau Android.
La capatul celor 30 de zile, clientul nu este obligat sa cumpere dispozitivul, dar Samsung promite ca un client care vrea sa faca trecerea la telefoanele sale, va beneficia de unele avantaje.
Compania coreeana nu a precizat, insa, care sunt avantajele.
Profitul Samsung a scazut, dupa lansarea iPhone 6 si iPhone 6 Plus, dar si a noilor dispozitive ale chinezilor de la Xiaomi.
Compania de cercetare de piata Gartner a estimat ca, in al doilea trimestru al acestui an, Apple si-a majorat cota de piata la 14,6%, de la 12,2%, in aceeasi perioada de timp a anului trecut.
In acelasi timp, cota de piata a Samsung a scazut la 21,9%, de la 26,2%.