Cosmin Negrescu, SEO Monitor: Viitorul in online le apartine celor care investesc acum in cresterea vizibilitatii in Google
cosmin negrescuseoseo monitorgoogle
Tot mai multe companii locale aleg sa isi extinda sau sa-si focuseze activitatea pe internet. Dintre acestea, cu siguranta viitorul le apartine celor care aleg azi sa trateze cresterea vizibilitatii pe motoarele de cautare, si in mod special in Google, ca pe o investitie strategica, considera Cosmin Negrescu (foto), General Manager, SEO monitor, unul dintre principalii jucatori locali de pe piata de promovare pe motoarele de cautare.
"Intr-o perioada in care cu greu mai putem discuta despre cresteri, mediul online ramane un segment privilegiat si nu este de mirare ca tot mai multe companii locale aleg sa isi extinda sau sa-si focuseze activitatea pe internet. Dintre acestea, cu siguranta viitorul apartine celor care aleg azi sa trateze cresterea vizibilitatii pe motoarele de cautare, si in mod special in Google, ca pe o investitie strategica", a declarat Cosmin Negrescu.
Potrivit lui, a nu fi prezent in rezultatele Google nu inseamna doar pierderea unor potentiale comenzi, ci si pierderea definitiva a unui segment de clienti, aceasta in contextul in care costul de fidelizare al unui client este intotdeauna mai mic decat cel de achizitie a unui client nou.
"Promovarea pe motoarele de cautare - Search Engine Marketing-ul - are doua ramuri: generarea de trafic platit si generarea de trafic organic. Din experienta noastra utilizatorii obtinuti din trafic organic ajung la un cost de achizitie per client de pana la 10 ori mai mic decat in cazul traficului platit", a mai spus Negrescu.
Seful SEO Monitor va sustine o prezentare pe 19 septembrie, intitulata "Optimizarea pe motoarele de cautare – o investitie pe termen lung, nu o cheltuiala de marketing", la evenimentul Internet & Mobile World 2012, care va avea loc in perioada 19 - 21 septembrie la Romexpo.
Participantii la eveniment au ocazia sa interactioneze cu specialistii SEO monitor chiar la standul companiei, deschis pe tot parcursul evenimentului. Aici se pot adresa specialistilor pentru informatii sau sugestii legate de promovarea pe piata pe care o vizeaza si pot cere o analiza SEO gratuita a website-ului lor. Astfel pot afla cati potentiali clienti noi pot accesa din online si care este nivelul concurentei pe segmentul lor de piata.
Sursa foto:
Facebook/SEO Monitor