Marissa Mayer stie precis ce parere avem despre ea - si despre politica legata de munca de acasa - si nu ii pasa. CEO-ul Yahoo a declarat acest lucru in timpul Conferintei Wired Business.
"Nu dau atentie", a spus Mayer. "Avem multe lucruri de facut, suntem concentrati asupra utilizatorului, suntem concentrati asupra lucrurilor care trebuie sa se intample la Yahoo".
Mai exact, Marissa este concentrata asupra expansiunii Yahoo pe terminale mobile. "Cred ca Yahoo trebuie sa fie pe fiecare smartphone, fiecare tableta, fiecare PC, in fiecare zi, pentru fiecare utilizator de internet", a precizat Mayer. "Partea buna este ca nu suntem foarte departe de acest moment".
In timpul interviului, Mayer a declarat ca Yahoo s-a descurcat excelent si a lansat mai repede unele produse, care au ajuns la utilizatori. De exemplu, Yahoo! Weather, lansat in luna aprilie, si-a atins targetul in doar patru zile. Acest lucru nu ar fi fost posibil fara o echipa puternica, care tine cont de politica privind munca de acasa a companiei - munca de acasa fiind interzisa.
"Daca stai sa analizezi Yahoo! Weather, o asemenea aplicatie nu ar fi fost posibila, daca angajatii nu ar fi interactionat la locul de munca", a spus Mayer.
"E ca si efectul prajiturilor cu unt de arahide si ciocolata", a adaugat Mayer. "Ciocolata si untul de arahide merg de minune la un loc, dar acest lucru se intampla doar dupa ce oamenii se intreaba, pur si simplu: "Ce se intampla cand combini aceste produse?"
Dezbaterea pe marginea muncii de acasa nu a intrat in calcul - "am spus ca nu e bine pentru noi, acum" - dar Mayer este constienta de ceea ce se spune despre ea pe Twitter. In general, nu citeste criticile, dar este activa pe Twitter si uneori il pune pe sotul ei sa ii citeasca "barfele", cu voce tare. "Vor suna mai bine, cand vin de la o persoana care tine la tine si la care tii...", a mai spus CEO-ul Yahoo, Marissa Mayer.