Ce instrument pot folosi cluburile de fotbal, echipele de Formula 1 si companiile pentru a-si imbunatati activitatea
sap hanacluburi de fotbalformula 1
Aplicabilitatea SAP HANA, dezvoltata de liderul mondial in domeniul software, se extinde de la cele mai complexe procese de business pana la fotbal si F1.
La doi ani de la lansare, platforma in-memory computing SAP HANA pastreaza cel mai mare avans tehnologic din industria solutiilor software de business.
SAP HANA a fost lansata in 2011, iar in prezent pastreaza cel mai mare avans tehnologic din industria solutiilor software de business, de minum doi ani. In tot acest timp, aplicabilitatea platformei s-a extins de la cele mai complexe procese de business, precum planificarea afacerilor si managementul resurselor, la domenii „exotice”, cum ar fi fotbalul sau Formula 1.
Practic, tehnologia in-memory asigura procesarea unor cantitati masive de date intr-un timp foarte scurt, chiar si de 10.000 de ori mai repede comparativ cu bazele de date traditionale. Organizatiile de orice tip pot gestiona toate procesele operationale critice in timp real.
In plus, platforma are capacitatea de a procesa concomitent atat date tranzactionale, rezultate in urma desfasurarii proceselor operationale, cat si date analitice, furnizate de sistemele informatice existente din cadrul organizatiilor. In acest mod, se pune la dispozitia managerilor o serie intreaga de instrumente de business – inclusiv analize de marketing, analize financiare, managementul creantelor, managementul resurselor sau analize asupra sentimentelor consumatorilor – precum si instrumente de raportare si analitice, create special pentru cresterea valorii companiilor in functie de specificul industriei din care fac parte.
Din acest motiv, SAP HANA are mai mult de 1.500 de clienti in prezent – bazele de date fiind categoria de produse cu cea mai rapida crestere din portofoliul SAP. Solutia este implementata in toate cele 25 de verticale de business ale SAP, inclusiv in sport, retail si sanatate, acolo unde noile oportunitati si modele de business sunt inca in curs de dezvoltare. Cel mai mare retailer european de materiale pentru renovari si-a recuperat investitia in trei zile, prin obtinerea de vizibilitate in timp real in 9 unitati, cu ajutorul imbunatatirii operatiunilor financiare, de achizitii si de stabilire a preturilor.
Unul dintre clientii SAP din lumea sportului este clubul de fotbal TSG 1899 Hoffenheim, ce activeaza in Bundesliga. Clubul utilizeaza de mai multi ani solutiile inovative SAP, inclusiv aplicatia SAP ERP pentru contabilitate, merchandising si e-commerce. SAP si TSG intentioneaza sa implementeze software-ul SAP Event Ticketing si o baza de date cu jucatorii, dezvoltata pe platforma SAP HANA, dar si sa realizeze trecerea catre SAP Business Suite si serviciul SAP HANA Enterprise Cloud.
Pentru a crea o experienta fotbalistica mult mai interesanta si pentru a creste implicarea suporterilor echipei, SAP si TSG isi propun sa dezvolte aplicatii inovative, pe care fanii sa le poată accesa prin intermediul dispozitivelor mobile. Pentru a imbunatatii analiza performantei jucatorilor, SAP intentioneaza sa colaboreze cu specialistii companiei de cercetare in domeniul stiintelor aplicate Fraunhofer IIS, pentru a permite monitorizarea miscarilor individuale ale jucatorilor in timpul antrenamentelor, prin intermediul unor senzori. Cu ajutorul SAP HANA, antrenorii vor putea analiza in timp real datele colectate, lucru ce le va permite sa le ofere jucatorilor un feed-back direct cu privire la performantele lor.
Foto: sap-tv.com.